Mijn zoon heeft een prepaid kaart van Simyo en een goedkope telefoon vanuit China (merkloos). Alles werkte prima maar sinds een kort krijgt hij de melding gegevensservice is geblokkeerd. Hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Om wat voor toestel gaat het?
Beltegoed op?
Wat heeft u zelf al geprobeerd?
Beltegoed op?
Wat heeft u zelf al geprobeerd?
Hi Sinopulee,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat er iets mis lijkt te gaan! Ik zie op de aansluiting dat er nog voldoende beltegoed is en dat er geen blokkade staat. Kan hij nog bellen en sms'en, of gaat dat niet? Ik zie wel dat de internetoptie op Mijn Simyo uitstaat, dus gebruik maken van mobiele data doet/kan hij nu niet. Totdat het weer aangezet wordt, natuurlijk. Dat kan door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Internet en bellen.
Wil je me uitleggen wat er precies fout gaat? En zoals Ray zegt is het ook handig om te weten welk toestel het is!
@ Ray, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat er iets mis lijkt te gaan! Ik zie op de aansluiting dat er nog voldoende beltegoed is en dat er geen blokkade staat. Kan hij nog bellen en sms'en, of gaat dat niet? Ik zie wel dat de internetoptie op Mijn Simyo uitstaat, dus gebruik maken van mobiele data doet/kan hij nu niet. Totdat het weer aangezet wordt, natuurlijk. Dat kan door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Internet en bellen.
Wil je me uitleggen wat er precies fout gaat? En zoals Ray zegt is het ook handig om te weten welk toestel het is!
@ Ray, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.