Skip to main content

.

Beantwoord

Geen waarschuwingen gekregen dat data op was?

• 22 januari 2025
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Beste,

Ik heb onlangs een 2e pakket van 500MB bijgekocht en het punt is dat ik nooit een tweede waarschuwing heb gekregen van jullie voor 80% verbruikt als dat me bundel op is. Nu zie ik in me overzicht dat de laatste update van me verbruik 12 uur geleden is. Ondertussen ben ik 120 MB over me aangekochte bundel heen. Is dit normaal?? Kan bewijs screenshots aanleveren als nodig is geacht. 

Los van dat ik niet begrijp hoe me data zo snel opgaat, heb ik nu al 16 euro extra aan me  broek voor buiten de bundel(extra bundels niet meegerekend). Voor ik overstapte naar jullie kreeg ik me 18GB geeneens opgemaakt en nu is me 20GB al op halverwege de maand. 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@ML404,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er hoge kosten zijn gemaakt buiten de bundel. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen waarschuwing sms hebt ontvangen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Maar net zoals ​@JanD lijkt het mij ook handig om te overwegen of een dataplafond niet een optie is. Zo voorkom je dat je in de toekomst kosten buiten de bundel maakt. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 23 januari 2025

Beste ​@ML404 het verstandigste is meteen dataplafond voor 50 cent per maand te activeren, gaat dan per de 1e van de volgende maand in om overschrijding voor een volgende keer te voorkomen.

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 23 januari 2025

Hoi ​@ML404,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er hoge kosten zijn gemaakt buiten de bundel. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen waarschuwing sms hebt ontvangen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Maar net zoals ​@JanD lijkt het mij ook handig om te overwegen of een dataplafond niet een optie is. Zo voorkom je dat je in de toekomst kosten buiten de bundel maakt. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 23 januari 2025
JanD schreef:

Beste ​@ML404 het verstandigste is meteen dataplafond voor 50 cent per maand te activeren, gaat dan per de 1e van de volgende maand in om overschrijding voor een volgende keer te voorkomen.

Succes.

Een beetje afgezaagd ​@JanD : direct uw dataplafond activeren! maar het blijkt nodig! Begrijp niet dat er nog zoveel kanten blijken te zijn die hun plafond niet geactiveerd hebben. 

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

Beste ​@JanD â€‹@Kaas Berrie, bij me vorige provider kreeg ik me bundel niet opgemaakt en aangezien ik hier 2GB meer per maand heb leek een plafond onnodig. Voor mijn gevoel gaan de MB’s bij Simyo 2x sneller dan wat ik gewend ben. Iig dank voor de tip, het lijkt idd een must om het aan te hebben.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 28 januari 2025

Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic nu sluiten ​@ML404. Ik zal je via PB's verder helpen. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic starten.

Voor nu wens ik je in ieder geval nog een hele fijne dag verder!