Ik heb een Samsung Galaxy mini, en ik heb een prepaid maandbundel voor mobiel internet aangeschaft. Hij heeft het gedaan door de pakketgegevens,'Gegevenstoegang via mobiel netwerk' in te schakelen. Gister deed hij het voor het laatst en vanochtend is hij ermee gestopt. Ik kan nu geen verbinding meer maken met het mobiele internet, zelfs met deze functie ingeschakelt.
Enig idee wat hier aan de hand is, en waarom ik opeens geen verbinding meer kan maken met het internet?
Groetjes,
K.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Kendra,
Volgens onze gegevens heb je geen beltegoed meer. Je moet een positief beltegoed saldo hebben om een uitgaande verbinding te kunnen starten.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je geen beltegoed meer. Je moet een positief beltegoed saldo hebben om een uitgaande verbinding te kunnen starten.
Groetjes,
Alex
Dankje Alex,
Toch vraag ik mij af waarom dit is. Ik heb toch al voor het abbonoment betaald, waarom moet ik een positief saldo hebben om te kunnen internetten?
Groetjes,
K
Toch vraag ik mij af waarom dit is. Ik heb toch al voor het abbonoment betaald, waarom moet ik een positief saldo hebben om te kunnen internetten?
Groetjes,
K
Hey Kendra,
Indien er geen blokkade op jouw toestel zit is het mogelijk om de kosten verder op te laten lopen. Om dit te voorkomen wordt jouw aansluiting geblokkeerd zodra het tegoed negatief wordt.
Indien er geen blokkade op jouw toestel zit is het mogelijk om de kosten verder op te laten lopen. Om dit te voorkomen wordt jouw aansluiting geblokkeerd zodra het tegoed negatief wordt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.