Vorige maand ben ik blijkbaar buiten mijn internetbundel gegaan, ik heb een fikse rekening gekregen.
Ik heb hiervan helemaal geen smsje ontvangen. Ik heb nog teruggezocht in mijn sms-berichten of ik hem over het hoofd heb gezien, maar nee, niks ontvangen. Volgens de site krijg je een sms en kun je dan mb's bijkopen. Als ik dat berichtje had gekregen was ik nooit buiten mijn bundel gegaan.
Nog zuurder is het dat ik die dag gewoon thuis zat, maar blijkbaar mijn wifi niet heeft gewerkt. :(
Kunnen jullie nagaan waarom ik geen smsje heb gehad?
Bladzijde 1 / 1
Hi Suzanne,
Wat jammer om te horen dat je de sms niet hebt ontvangen! Ik zie dat je ook via Facebook een berichtje hebt gestuurd - mijn collega nu met jou in gesprek 🙂 Het lijkt me handiger om de communicatie via één kanaal te laten verlopen 🙂
Ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt!
Groetjes,
Jihane
Wat jammer om te horen dat je de sms niet hebt ontvangen! Ik zie dat je ook via Facebook een berichtje hebt gestuurd - mijn collega nu met jou in gesprek 🙂 Het lijkt me handiger om de communicatie via één kanaal te laten verlopen 🙂
Ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.