Skip to main content

.

Sinds mijn laatste update heb ik geen verbinding meer met het netwerk. Alles wat op de site staat heb ik al geprobeerd. Netwerkmodus aanpassen lukt niet. En ook terug naar fabrieksintellingen helpt niet. Wat kan ik nog doen?

Hij blijft staan op netwerkmodus 5G en gaat niet terug naar 4G

Simkaart is ook al gereset en deze doet het in een ander toestel wel.

Ik heb overigens een Samsung A52

Hoi @erikvp,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen netwerkverbinding meer hebt nadat je je telefoon hebt ge-update!

Via onze Toestelhulp kun je je internet handmatig instellen door te klikken op “Internet handmatig instellen”. Hier kun je de stappen volgen. Je kunt ook proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Als je simkaart het wel doet in een andere telefoon, dan ligt het aan je toestel. Als dit allemaal niet heeft geholpen, dan raad ik aan om langs een telefoonwinkel te gaan zodat zij met je mee kunnen kijken naar de instellingen in je telefoon.

Groetjes,
Roeqajja


Hoi Roeqajja,

 

Allemaal al geprobeerd maar zonder succes. Ik ga nog naar een winkel en dna zien we wel weer.


Reageer