Ik loop nu al meer dan een maand tegen het probleem aan dat ik geen gebruik kan maken van mobiele data; alle stappen die Simyo mij via de helpdesk heeft laten doen hebben geen oplossing gegeven voor dit probleem. Ik heb dus nog steeds geen mobiel internet.
Ik heb zelfs extra kosten gemaakt omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht omdat een medewerker van de helpdesk had aangegeven dat het waarschijnlijk aan mijn Iphone 11 zou liggen; ook dit heeft niet geholpen.
Ik wil nu graag overstappen naar KPN omdat ik daar in het verleden wel een goede gebruikerservaring had en zij wel hebben geboden wat ze vooraf hebben beloofd. Ik hoorde van de helpdesk medewerker dat ik dan nog wel even een overstapboete moet betalen omdat mijn contract nog anderhalf jaar doorloopt. Ik vind dit een gek verhaal te meer omdat ik al best hoge kosten heb gemaakt door de aanschaf van een nieuwe telefoon en ik al lange tijd niet krijg waar ik voor betaal en wat ik zou mogen verwachten.
Hoe gaat Simyo dit netjes voor mij oplossen?