Hoi, sinds een aantal dagen functioneert het mobiel internet niet meer op mijn Wildfire S. Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hey lullaby,
Heb je de internet instellingen reeds gecontrolleerd?
Heb je de internet instellingen reeds gecontrolleerd?
Hoi Wayne, ik heb altijd mobiel internet gehad en er is in die tijd niets veranderd aan de instellingen. Is er iets bij Simyo veranderd? Per sms kunnen de instellingen niet worden verzonden, ik krijg namelijk de melding dat mijn telefoon niet bekend is bij Simyo. Waar kan ik vinden hoe ik de instellingen kan controleren?
Hoi Lullaby,
Ik heb je een e-mail gestuurd met de instellingen voor je toestel. Met deze instellingen kan je controleren of alles correct staat ingesteld.
Ik heb je een e-mail gestuurd met de instellingen voor je toestel. Met deze instellingen kan je controleren of alles correct staat ingesteld.
Hoi Natascha, het is gelukt. heel fijn! Bedankt voor de hulp.
Bedankt voor het doorgeven lullaby.
Groetjes,
Ale
Groetjes,
Ale
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.