Skip to main content

.

De laatste weken heb ik een paar keer zonder mobiel internet gezeten terwijl mensen om mij heen met andere providers dit wel hadden.

1x was in Eindhoven in het ziekenhuis, toen had een collega vol werken 4G en ik alleen een E die niks deed.

later bij 7th Sunday snap ik dat dat een drukke locatie is maar ook daar hadden allemaal mensen om mij heen toch beter werkend internet dan ik.

afgelopen weekend zat ik bij iemand thuis en die woont echt niet in een bunker maar had ik ook de helft van de tijd geen internet.

Ik heb een iphone13 en die doet het altijd prima dus daar moet t niet aan liggen maar waaraan dan wel?

heeft KPN dan toch geen goede dekking overal of wordt simyo achtergesteld tov KPN zelf?

Ik hoor het graag.

Hoi @Gk85,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je zo slecht bereik hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie wel dat je een wat verouderde simkaart hebt. Hierdoor kunnen mogelijk deze klachten ontstaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag kosteloos een nieuwe simkaart naar je op! 

Groetjes,
Amy

Ook bij mijn Oppo is het al meermaals voorgekomen dat 4G het niet deed. Vandaag in Enschede tot 2 keer toe geen signaal met als gevolg dat ik niet op de plek kon komen waar ik heen wilde (Maps doet het dan ook niet).

Na het opnieuw opstarten thuis (Pincode heb ik niet in mijn hoofd zitten) is /G weer aanwezig maar de vraag is toch steeds weer voor hoelang!!!

Hoi @Mistral62,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je slecht bereik hebt! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie voor zover geen reden wat dit zou kunnen veroorzaken. Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan worden voltooid? 

Ik hoor graag of je hierna nog klachten ervaart. 

Ook kan je de simkaart wellicht een dagje uittesten in een andere telefoon. Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. 

Groetjes,
Amy

Reageer