Skip to main content

.

Hoe kan het dat ik buiten de deur geen gebruik kan maken van mobiel internet? Bovenin mijn iPhone 11 staat wel gewoon 4G (soms zelfs een E) alle instellingen staan goed en heb meer dan genoeg mb’s.

Erf vervelend als je voor je werk online bereikbaar moet zijn. Ik las ergens op dit forum dat een verouderde simkaart het probleem zou kunnen zijn dus ik heb voor de zekerheid een nieuwe simkaart besteld voor vijf euro. 

Meedenken is gewenst want ik zit hiermee letterlijk met mijn handen in het haar.

Met vriendelijke groet, Daniel

Wat is het resultaat als je de nieuwe simkaart in een goed werkende mobiel plaatst?

indien al in bezit en geactiveerd want  dat haal ik er niet helemaal uit. 

Hoi @Daniel B,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt! Ik help je hier graag mee verder.

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, je simkaart maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk waardoor eventuele blokkades verwijderd worden. Het is belangrijk dat je je telefoon nog even helemaal uitschakelt voor 10 minuten zodra je dit leest. Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.

Thanks voor je hulp @Ron H 😊! Het is inderdaad een goeie tip om de simkaart in een andere telefoon uit te testen indien de reset niet heeft geholpen. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer