Hey,
Ik ben deze week overgestapt van prepaid zonder internet naar een sim-only abonnement op mijn nieuwe Motorola Moto G(2014)
Naar mijn idee staan alle instellingen goed, op mijnsimyo en in de telefoon. Heb alles gedaan hoe de toestelhulp het zegt, mobiel meerdere keren aan en uit gezet en van alles geprobeerd, maar het mobiel internet werkt nog steeds niet.
Mvg
Steven
Bladzijde 1 / 1
Hoi stevendo,
Welkom op het forum.
Vervelend om te horen dat je sinds je overstap geen gebruik kunt maken van mobiel internet. De instellingen op voor je aansluiting staan goed. Internet hoort te werken. Zeker als je aangeeft de instellingen op je toestel te zijn nagelopen.
Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd voor je aansluiting. Je mag je toestel even uit en aanzetten om na te gaan of internet nu wel werkt.
Welkom op het forum.
Vervelend om te horen dat je sinds je overstap geen gebruik kunt maken van mobiel internet. De instellingen op voor je aansluiting staan goed. Internet hoort te werken. Zeker als je aangeeft de instellingen op je toestel te zijn nagelopen.
Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd voor je aansluiting. Je mag je toestel even uit en aanzetten om na te gaan of internet nu wel werkt.
Het werkt nu!
Super bedankt!
Super bedankt!
Hoi stevendo,
Fijn om te lezen:D Graag gedaan, ook namens Ali;) En dankjewel voor je terugkoppeling.
Fijn om te lezen:D Graag gedaan, ook namens Ali;) En dankjewel voor je terugkoppeling.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.