Hallo, vanochtend ontving ik tot mijn grote schrik een mail dat mijn abonnement (dat gebruik wordt door onze dochter) geblokkeerd is vanwege hoog verbruik. Gisteren is ongemerkt onze WiFi uitgevallen en heeft zij in huis dus veel internet verbruikt. We hebben haar geleerd dat ze meteen aan de bel moet trekken zodra ze een melding krijgt betreffende het internetgebruik. Ze heeft echter zowel bij 80% als bij 100% geen melding ontvangen… Alleen nu een bericht dat het abonnement geblokkeerd is. De factuur bedraagt ruim 100 euro….
Ook zie ik nu dat de dubbele data die ze krijgt (vanwege combinatie met KPN thuis) niet geactiveerd was. Blijkbaar hadden we dit zelf moeten activeren binnen mijn Simyo. Dit terwijl ik hier bij het afsluiten van het abonnement telefonisch contact over heb gehad. Niemand die mij hierop gewezen heeft. Want had ze deze dubbele data gehad dan was ze waarschijnlijk niet eens over haar bundel heen gegaan.
Ik hoop op een passende oplossing….