Hallo, ik heb al 2 keer een internetbundel geactiveerd en niet kunnen internetten. Heb niets aan mijn gegevens veranderd en voorheen deed het het wel steeds. via wifi kann ik wel gewoonn internetten. wat is er aan de hand? Ik heb een Iphone 4 en alle instellingen staan goed.
groet,
Marianne
Bladzijde 1 / 1
Hey Mverkuyl,
Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het inmiddels naar behoren werkt?
Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het inmiddels naar behoren werkt?
Hey Mverkuyl, Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het inmiddels naar behoren werkt?
Ja dank je, het werkt weer! Wil je de kosten voor niet gebruikte bundels weer terug storten? Alvast bedankt!
Hoi Mverkuyl,
De kosten van de twee dagbundels zijn toegevoegd aan het beltegoed. In het vervolg wil ik je vragen altijd eerst even het toestel uit/aan te zetten. Hiermee herstel je het netwerk en verhelp je vaak ook het probleem.
Groetjes,
Alex
De kosten van de twee dagbundels zijn toegevoegd aan het beltegoed. In het vervolg wil ik je vragen altijd eerst even het toestel uit/aan te zetten. Hiermee herstel je het netwerk en verhelp je vaak ook het probleem.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.