Skip to main content

.

Sinds gisteren gisteren (28 mei) is mijn abonnement bij Simyo ingegaan.

Sindsdien is het bereik via internet ontzettend slecht. In eerste instantie had ik helemaal geen bereik, maar na 2 telefoontjes met de klantenservice kreeg ik een mailtje met de instellingen (na de eerste keer bellen kreeg ik de instellingen niet binnen, de tweede keer wel). Ook de beschrijving met waar de instelling op mijn telefoon zouden moeten staan klopte niet helemaal. Uiteindelijk via internet de juiste instelling gevonden.

Vandaag had ik onderweg welliswaar even de beschikking over internet. Maar op m'n werk en thuis weer niet.

M'n partner heeft een abonnement via Telfort, en wel internet op deze plekken.

De melding die ik krijg wanneer ik geen internet heb is deze: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Mijn telefoon is een Iphone 5 (Kwam er gisteren via de klantenservice ook achter dat 4G via het KPN-netwerk niet  werkt op de Iphone 5)

Zouden jullie willen reageren met een oplossing? Misschien een nieuwe simkaart? En het scrappen van mijn 4G-versneller?
Hoi Marks,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je al eerder contact hebt gehad met onze klantenservice. Als het goed is moet je nu weer kunnen internetten klopt dat?

Er is waarschijnlijk iets misgegaan met je internetinstellingen. Dit is inmiddels opgelost. Zou je willen laten weten of het nu wel werkt? Als ik nog iets voor je kan doen, dan help ik je graag verder!
Hoi Dries,

Ja, de laatste klantenservice medewerker snapte wat er mis was, en kon het snel oplossen.

Houden die gast!
Hoi Marks,

Ik geef het aan hem door 🙂 Het had er dus inderdaad mee te maken dat je de 4G optie aan had op je iPhone 5.

Normaal gesproken moet je dan wel nog gewoon op 3G kunnen internetten, maar bij de iPhone moet de IT afdeling handmatig iets terug zetten. Dat hebben ze nu voor je geregeld.

Veel plezier dus nog met je internet :)

Groetjes,

Charlene

Reageer