Skip to main content

.

Beste Simyo medewerker,



Sinds vanmorgen heb ik een niet werkend / instabiel mobiel internet op mijn Samsung Galaxy S3.

"Er is een fout opgetreden of de verbinding is onderbroken" krijg ik te zien bij het aanzetten van mobiele data. Sms en bellen gaat goed.



Het vreemde vind ik dat in het scherm wel het "H+" teken staat met de groene/oranje pijltjes.

Op het moment dat het toestel naar "3G" of "H" schakelt, heb ik wel internetverbinding.

N.a.v. eerdere berichten op andere forums, heb ik het vinkje data roaming aangeschakeld en het toestel uitgezet, opnieuw aangemeld, maar het helpt tot nu toe niet.



Wat kan ik nog doen om het werkend te krijgen op H+?

Ik weet verder niet hoe je het toestel kunt instellen dat hij alleen op H of 3G draait, want dan lijkt internet wel te werken, maar hij schakelt automatisch over naar de beste verbinding.



Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Na reset van de simkaart door een Simyo medewerker is het probleem opgelost.

(bij de eerste reset was hij wel even vergeten mobiel data weer aan te zetten)



Maar goed, alles werkt weer naar behoren.
Hoi Alwin24, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik datje inderdaad gistermiddag een paar keer contact hebt gehad met onze klantenservice.

Gelukkig werkt alles inmiddels weer naar behoren 😮

Reageer