Mijn man heeft een abonementje. Hij kon keurig whats app. thuis en buitens huis. Maar sinds een paar dagen niet meer buitenshuis . [ dus zonder wifi] Met wifi thuis dus kan hij wel whats app. Dit geld ook voor alle andere internet activiteiten trouwens. Er zou aan een zend mast gewerkt worden....maar vreemd heel nl op een zend mast...? Graag hadden we wel internet verbinding daar betalen we voor . Woonplaats Nederweert. HTC Desire
Bladzijde 1 / 1
Kan uw man zijn toestel eens HELEMAAL uitzetten, even wachten en daarna opnieuw aanzetten?
Gelukkig hij doet het weer. Waarom kreeg hij niet gelijk die tip...werkt prima dank u wel.
Groetjes
Groetjes
Graag gedaan. Fijne avond verder.
Vreemd, ook ik had donderdag en vrijdag geen Internet en geen 3G. Balen! Maar vandaag telefoon opnieuw opgestart en het werkt weer. Toeval of is er meer aan de hand (geweest)?
KPN is bezig met onderhoud aan zendmasten. Of dat de oorzaak was ? Het zal toeval geweest zijn, denk ik. Fijne avond!
Groetjes
Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te weten dat het werkt :)
Hoi TeacherPaul,
Het zou kunnen dat er op dat momenten inderdaad problemen waren met de dekking. Maar het uit/aan zetten van je toestel is in veel situaties een oplossing voor een probleem. Ik kan alleen achterhalen of er inderdaad iets met de zendmast(en) aan de hand was als je de postcode van de plek doorgeeft. Als je wilt, controleer ik het voor je.
Ben je zo geholpen?
@de leon. Wederom bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Alex
Ik heb 500 mb internet gekocht. Het lukt me niet om internet te krijgen op mijn Lumia 1020 Windows phone.
Wat gaat er niet goed en moet ik doen?
Anita
Wat gaat er niet goed en moet ik doen?
Anita
Hoi anitaga, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je gisteren de optie "Internet op je mobiel - Nederland" aan hebt gezet op Mijn Simyo en dat er daarna verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, daarom denk ik dat het inmiddels is opgelost? :)
Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik zie dat je gisteren de optie "Internet op je mobiel - Nederland" aan hebt gezet op Mijn Simyo en dat er daarna verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, daarom denk ik dat het inmiddels is opgelost? :)
Ik hoor het graag van je! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.