Sinds maandag slecht internet. Telefoon uit- en weer aanzetten helpt niet. Heel moeilijk om contact te krijgen met Simyo. En de enige keer dat dat lukte, kreeg ik geen antwoord op mijn vraag. Grrr! Zo langzamerhand raakt mijn geduld op. Wat ik wil is 2 dingen: 1) een klacht indienen en 2) terugbetaling van dagen dat internet nauwelijks functioneert.
Hoi
Om welk merk toestel gaat het?
En welk model?
Daarnaast is het uiteraard erg vervelend, dat je moeilijk in contact kunt komen met de klantenservice van Simyo, heb je het al geprobeerd via Whatsapp of de chat van Simyo?
Te bereiken via de volgende pagina: Klantenservice Simyo
Of bel morgen maandag even met de telefonische klantenservice via 0800-8007 (vanaf elke telefoon) of 1200 met je Simyo abonnement.
Te bereiken van: Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur
Dit zijn tevens de kanalen waar je terecht kunt met je klacht.
Leuk je hier ook te zien
Leuk je hier ook te zien
Hoi
Ja, je zult mij vanaf nu ook op dit forum tegen komen, buiten de Community van KPN.
Nee, ik heb géén abonnement bij Simyo maar een Prepaid aansluiting als reserve lijn.
Mijn mobiele abonnement (SuperUnlimited) loopt gewoon bij KPN, ook omdat ik alle overige diensten ook bij KPN afneem.
Het voelt weer enigszins thuiskomen, na een lange afwezigheid op dit forum.
Aangezien ik lange tijd “Forum expert” ben geweest op het Simyo Forum.
Ik zag al enkele oude bekende voorbij komen, die er nog steeds zijn.
Zoals:
Wat was je vroegere naam, toen je Forum Expert was?
Wat was je vroegere naam, toen je Forum Expert was?
Hoi
Met Forumnaam was toen “MichelD” en als avatar had ik toen een Roodborstje.
Dat was volgens mij ergens in de periode 2014 - 2018, want toen woonde in nog in Doorwerth.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je internet niet goed werkt.
Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Je geeft aan slecht internet te hebben. Valt je internet vaak weg of is dit heel traag? Heb je al geprobeerd je APN opnieuw in te stellen? Lukt bellen wel? Ervaar je hetzelfde probleem als je de sim in een ander toestel test? Welke stappen heb je al ondernomen?
Mocht je een klacht willen indienen kan je dit mailen naar klantenservice@simyo.nl.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.