Hallo, ik heb geen internet meer bij 3G. Ik heb alle instelingen doorgelopen en afvies opgevolgd van Simyo services: instellingen opnieuw ingesteld etc.
Bladzijde 2 / 2
Bedankt voor de feedback. Aangezien ik geen kenner ben van Iphone is dat dus nooit bij me opgekomen 🙂
Hoi Sluijter,
Super dat het is opgelost! Hihih.. ik ben net als Friesian en Raytje erg benieuwd naar de oplossing 😃
Wat heeft er precies geholpen? 😳
Super dat het is opgelost! Hihih.. ik ben net als Friesian en Raytje erg benieuwd naar de oplossing 😃
Wat heeft er precies geholpen? 😳
Super dat het is opgelost! Hihih.. ik ben net als Friesian en Raytje erg benieuwd naar de oplossing :D
Wat heeft precies geholpen? :$
Laatste bericht vorige pagina Naomi 😃 :P
Hij was er achter gekomen dat Safari gedeactiveerd was.. En dan kun je wel internetten met je chatapps bijv. maar niet via / met Safari.
Groetjes Ray 🙂
Hey Raytje!
Ik zie net dat hij al de oplossing heeft doorgegeven 😛 Thanks! Top om te zien. Zo kunnen ook andere forumgebruikers worden geholpen 😃
Ik zie net dat hij al de oplossing heeft doorgegeven 😛 Thanks! Top om te zien. Zo kunnen ook andere forumgebruikers worden geholpen 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.