Beste medeforem mensen bij deze heb ik een vraag.
Sinds vorrige week heb ik een simonly abbonement lopen met internet.
Het probleem is nu dat ik niet meer op intnet kan sind mijn sim only is ingegaan.
wat kan ik hier aan doen ?
Alsvast dank
Jasper Koene
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Heb je al eens je Mijn Simyo gechecked? Je moet hier namelijk internet op je mobiel activeren.
Heb je al eens je Mijn Simyo gechecked? Je moet hier namelijk internet op je mobiel activeren.
Beste Ricok
Als eerste bedank voor je snelle reactie.
ik heb hier al naar gekenen maar deze staat helaas gewoon aan.
Het probeleem moet hem dus ergens anders is zitten.
iemand nog een idee ?
Aslvast dank Jasper Koene
Als eerste bedank voor je snelle reactie.
ik heb hier al naar gekenen maar deze staat helaas gewoon aan.
Het probeleem moet hem dus ergens anders is zitten.
iemand nog een idee ?
Aslvast dank Jasper Koene
Heb je wel alle mobiele instellingen voor internet op je telefoon goed ingesteld staan? Wat was je vorige provider en welke telefoon gebruik je?
Sinds vorrige week heb ik een simonly abbonement lopen met internet.
Het probleem is nu dat ik niet meer op intnet kan sind mijn sim only is ingegaan.
wat kan ik hier aan doen ?
Alsvast dank
Jasper Koene
Hoi jasperk,
Hoe is het met je internet inmiddels?
Ook ik verneem graag welk toestel je gebruikt. Ik zou je sowieso aanraden om even hier te kijken. Misschien vind je het antwoord dan al. Ook heb ik de internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld, dus als je je toestel even uit en weer aan kunt zetten, kunnen we zien of dat het heeft opgelost.
Ik hoor het graag van je,
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.