Beste helpdesk,
Sinds gisteren heb ik geen internet meer op mijn mobiel. Ik heb het volgende al geprobeerd:
- toegangspunten verwijderd en opnieuw via 1300 binnengehaald
- mobiel aan en uitgezet
Kunnen jullie hier naar kijken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Fiek,
Welkom op het forum!
Van welk merk toestel maak je gebruik? Ik heb je aansluiting een reset gegeven graag je toestel uit zetten en over 5 minuten weer aan zetten. Kan je mij laten weten of het internet weet werkt.
Welkom op het forum!
Van welk merk toestel maak je gebruik? Ik heb je aansluiting een reset gegeven graag je toestel uit zetten en over 5 minuten weer aan zetten. Kan je mij laten weten of het internet weet werkt.
Hoi Fiek, Welkom op het forum! Van welk merk toestel maak je gebruik? Ik heb je aansluiting een reset gegeven graag je toestel uit zetten en over 5 minuten weer aan zetten. Kan je mij laten weten of het internet weet werkt.
Hoi Natascha, ook ik heb sinds de kerstdagen geen dataverbinding/mobiel internet meer. Ik heb een HTC Wildfire S. Kun jij hier iets aan doen?
Hallo Natasha,
Het werkt weer... Bedankt !
Het werkt weer... Bedankt !
Hoi Fiek,
Graag gedaan en een fijne dag! 🙂
Graag gedaan en een fijne dag! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.