Skip to main content

.

Ik heb al maanden geleden Simyo kenbaar gemaakt dat ik met mijn iPhone 11 geen goed internet heb. Dit probleem is bekend bij Simyo maar tot op heden hoor of zie ik niets. Simyo is zowel per telefoon als per chat slecht bereikbaar. Wanneer wordt mijn probleem daadwerkelijk opgelost?

MVG piet Jongerius

Ik heb dat ook een paar maanden geleden kenbaar gemaakt en ben vervolgens een tijdje aan het lijntje gehouden (nee hoor, geen probleem bekend het zal wel aan u liggen).

Ik ben er zelf helaas ingetuind, mijn telefoon opgestuurd onder de toezegging dat deze direct omgeruild zou worden maar vandaag begrepen dat dit 2 a 3 maanden gaat duren. Dus telefoon kwijt, overstappen kan niet want Simyo wil mijn contract niet beeindigen ondanks wanprestatie. Facturen sturen kunnen ze wel heel goed. 

Wees slim en zeg je contract (indien mogelijk) op en ga naar een andere provider. En zit die maand dat je aan Simyo vast zit nog even uit. Een oplossing van Simyo, als die er al komt, gaat veel langer duren.

Andere opties zijn er denk ik niet. Ik heb een klacht ingediend maar daar komt geen reactie op. Op mail wordt ook niet gereageerd. 

Reageer