Skip to main content

.

Hallo



Net een nieuwe acer liquid s1 gekocht.

Heb de gegevens van kpn netwerk op google ingevoerd (poort,apn,dat soort dingen)

nu pakt hij niks alleen wifi.

sms met ja gestuurd naar 1300 maar geeft aan telefoon is niet bekent bij ons.

Nu is de klantenservice niet bereikbaar maar wil wel graag me telefoon het weekend gebruiken.

Kan iemand mijn aub helpen?



alvast bedankt 



gr jeanine
Staat internet aan op je persoonlijke Simyo pagina? en ook op je toestel?

Welke instellingen staan nu in je telefoon?

Probeer deze instellingen eens.



Bij Naam, KPN Internet in.

Bij APN, portalmmm.nl in.

Bij Proxy, niet ingesteld

Bij Poort, niet ingesteld.

Bij Gebruikersnaam niet ingsteld

Bij Wachtwoord, niet ingesteld

bij server niet ingesteld

bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc

bij MMS-proxy 10.10.100.20

MMS-poort 5080

MCC 204

MNC 08

Bij Verificatietype geen

Type toeganspunt default,mms,supl

Bij APN-type, internet



Hierna even je toestel opnieuw uit en weer aan zetten.

Laat even weten aub of het nu werkt.
Hallo



Helaas niet gelukt.

De internet op mijn simyo staat aan.

Ik heb alleen een andere toestel in mijn oude toestel deed internet het wel gewoon.

Nog andere suggesties?



mvg Jeanine
Hallo



Net een nieuwe acer liquid s1 gekocht.

Heb de gegevens van kpn netwerk op google ingevoerd (poort,apn,dat soort dingen)

nu pakt hij niks alleen wifi.

sms met ja gestuurd naar 1300 maar geeft aan telefoon is niet bekent bij ons.

Nu is de klantenservice niet bereikbaar maar wil wel graag me telefoon het weekend gebruiken.

Kan iemand mijn aub helpen?



alvast bedankt 



gr jeanine




Hallo



Helaas niet gelukt.

De internet op mijn simyo staat aan.

Ik heb alleen een andere toestel in mijn oude toestel deed internet het wel gewoon.

Nog andere suggesties?



mvg Jeanine




Hoi jeanine83,



Welkom op het forum allereerst 🙂.



Ik zie dat er inmiddels internetverbruik heeft plaatsgevonden, klopt het dat je mobiel internet aan de praat hebt gekregen op je nieuwe telefoon?



Zo ja, dan ben ik nog wel even benieuwd wat heeft gezorgd voor de oplossing? :)



@Martijn®️ bedankt voor het meedenken!

Reageer