heb samsung mini s2. via sms zijn instellingen geinstalleerd, toch geen verbinding. wat kan er nog mis zijn?
Bladzijde 1 / 1
is al opgelost, stond bij mijn instellingen op mijn simyo nog uit.
Mooi zo, bedankt voor het melden!
Sluit ik me helemaal bij aan.Â
Zou fijn zijn als iedereen dat deed. Zit je hier ook niet voor de kat zijn viool.....
Hoi R D,
Fijn te horen dat het probleem is opgelost.
Geachte lezers,
Ik heb sinds vorige week vrijdag een abbonoment bij Simyo
Maar mijn 3G op me Iphone 4 doet het niet,
ik heb alle stappen gevolgd van iemand anders bij wie het nu wel doet maar hij blijft het niet doen
want kan ik nu het beste doen?
groet Jorrit
Ik heb sinds vorige week vrijdag een abbonoment bij Simyo
Maar mijn 3G op me Iphone 4 doet het niet,
ik heb alle stappen gevolgd van iemand anders bij wie het nu wel doet maar hij blijft het niet doen
want kan ik nu het beste doen?
groet Jorrit
Jorrit heb je in "mijn Simyo" internet wel aan staan?
Jorrit heb je in "mijn Simyo" internet wel aan staan?Jaa daar heb ik net nog naar gekeken het staat AAN
iPhone helemaal uit en weer aangezet?
Microsim eruit en weer erin?
Microsim eruit en weer erin?
Ik heb precies het zelfde probleem als Jorrit met mijn iPhone 5. Bij mij geeft hij wel aan dat hij verbinding heeft, maar hij verbind Whatsapp, Mail, FB, Twitter en Safari niet.
Graag hulp met spoed gezocht!!
M.v.g.
RobinV
Graag hulp met spoed gezocht!!
M.v.g.
RobinV
Moet volgens mij dan toch aan een of andere instelling liggen in de iPhone zelf.
Heb je geen kennis, vriend, familielid met een iPhone?
Kan je wellicht even je microsim in hun toestel doen om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet.
Aders even instellingen vergelijken?
Heb je geen kennis, vriend, familielid met een iPhone?
Kan je wellicht even je microsim in hun toestel doen om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet.
Aders even instellingen vergelijken?
Ik heb sinds vorige week vrijdag een abbonoment bij Simyo
Maar mijn 3G op me Iphone 4 doet het niet,
ik heb alle stappen gevolgd van iemand anders bij wie het nu wel doet maar hij blijft het niet doen
want kan ik nu het beste doen?
groet Jorrit
Hoi Jorrit,
Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel. Elke provider heeft zijn eigen instellingen.
Graag hulp met spoed gezocht!!
M.v.g.
RobinV
Hoi RobinV,
Welkom op het forum!
Ik heb je een e-mail gestuurd met de juiste instellingen voor het internet voor je toestel.
@ Koorelle2 Bedankt voor je reacties.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.