Hallo,
Ik ben overgestapt van prepaid naar Sim Only met een internet bundel.
Nu heb ik alle instellingen gezet zoals aangegeven op de site, en opnieuw opgestart. Echter na meer malen opnieuw opstarten instellingen opnieuw instellen nog steeds geen internet op mijn mobiel.
Met prepaid had ik een bundel werkend op deze mobiel. Wat kan ik nog doen om dit probleem op te lossen?
Miranda
Bladzijde 1 / 1
Staat in je Mijn Simyo bij mijn instellingen -> netwerkinstellingen 'Internet op je mobiel in Nederland' aan?
Wat voor een toestel heb je?
Wat voor een toestel heb je?
Alle instellingen staan zoals aan gegeven op de site. Ook de instelling internet op de mobiel staat aan.
Hiervoor werkte mijn prepaid internetbundel van simyo wel gewoon
Ik gebruik een iphone 4.
Hiervoor werkte mijn prepaid internetbundel van simyo wel gewoon
Ik gebruik een iphone 4.
Hoi Rouskja,
Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.
Erg vervelend dat je sinds je overstap niet op het internet kan. Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft een reset uitgevoerd voor aansluiting. Hiermee zouden je internetinstellingen zijn gereset.
Kan je aangeven of je weer gebruik kan maken van mobiel internet?
Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.
Erg vervelend dat je sinds je overstap niet op het internet kan. Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft een reset uitgevoerd voor aansluiting. Hiermee zouden je internetinstellingen zijn gereset.
Kan je aangeven of je weer gebruik kan maken van mobiel internet?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.