Ik heb het nummer van mijn vader omgezet van prepaid
Zonder internet,naar sim only met internet.
Mobiel internet werkt echter niet....
Telefoon is Moto G4.mijn vrouw heeft dezelfde,e die doet het wel. Heb de instellingen precies hetzelfde gezet. Internet in Nederland staat ook aan. Maar hij doet het niet.... Ook al paar keer opnieuw ingesteld/ opgestart.
Iemand een idee?
Jeroen
Bladzijde 1 / 1
Hoi jeroenjeroen78,
Leuk dat jij je vraag hier stelt!
Wat gek dat je vader niet kan internetten nadat hij is overgestapt naar een Sim Only aansluiting!
Heb je al geprobeerd zijn internetinstellingen na te lopen met behulp van ons Toestelhulp? Als zijn internet hierna nog steeds niet werkt, dan zou ik je graag willen vragen mij een privémail te sturen met zijn telefoonnummer, postcode en huisnummer. Ik help je dan graag verder!
Groetjes,
Asma
Leuk dat jij je vraag hier stelt!
Wat gek dat je vader niet kan internetten nadat hij is overgestapt naar een Sim Only aansluiting!
Heb je al geprobeerd zijn internetinstellingen na te lopen met behulp van ons Toestelhulp? Als zijn internet hierna nog steeds niet werkt, dan zou ik je graag willen vragen mij een privémail te sturen met zijn telefoonnummer, postcode en huisnummer. Ik help je dan graag verder!
Groetjes,
Asma
Dat heb ik al gedaan, zijn toestel staat er niet bij. En de algemene APN instellingen doen het ook niet.
Ik doe wel een PB.
Jeroen
Ik doe wel een PB.
Jeroen
Huisnummer is 25...;)
is er al actie ondernomen? doet het nog steeds niet....:?
Hoi jeroenjeroen78,
Bedankt voor je PB!
Ik heb de aansluiting van je vader erbij gepakt en zie dat zijn instellingen goed staan. Voor de zekerheid heb ik de internetinstelling van je vader opnieuw ingesteld. Kun jij hem vragen om zijn telefoon even uit en aan te zetten? Op deze manier registreert zijn simkaart namelijk met de juiste instellingen op ons netwerk.
Werkt dit nog steeds niet? Controleer dan of 'Gegevens toegang aan' op zijn telefoon is geselecteerd via 'Instellingen' > 'Meer..' > 'Mobiele netwerken'.
Laat je mij weten of het lukt op deze manier?
Groetjes,
Asma
Bedankt voor je PB!
Ik heb de aansluiting van je vader erbij gepakt en zie dat zijn instellingen goed staan. Voor de zekerheid heb ik de internetinstelling van je vader opnieuw ingesteld. Kun jij hem vragen om zijn telefoon even uit en aan te zetten? Op deze manier registreert zijn simkaart namelijk met de juiste instellingen op ons netwerk.
Werkt dit nog steeds niet? Controleer dan of 'Gegevens toegang aan' op zijn telefoon is geselecteerd via 'Instellingen' > 'Meer..' > 'Mobiele netwerken'.
Laat je mij weten of het lukt op deze manier?
Groetjes,
Asma
Samantha heeft het inmiddels doorgezet naar de technische dienst.
Probeer het straks nog een keer
Probeer het straks nog een keer
Hij doet het nu wel!!!
Hartelijk bedankt..
Hartelijk bedankt..
Hoi jeroenjeroen78,
Ik vind het nogmaals erg fijn dat je vader eindelijk kan internetten. Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?
Groetjes,
Samantha
Ik vind het nogmaals erg fijn dat je vader eindelijk kan internetten. Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.