Ik heb een middagje Duitsland gedaan. Mobiel internet uitgezet omdat ik niet op hoge kosten wilde komen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan.
Instellingen zijn nog hetzelfde. Eerder geen problemen gehad (al was ik nog niet over de grens geweest) Internet gewoon via Android statusbalk uitgeschakeld, dus niet in menu's zitten klooien. Wie kan me helpen.
Instellingen reeds nagelopen, maar die staan er goed in.
Groetjes,
Nien
Bladzijde 1 / 1
Batterij eruit en simkaart loshalen en opnieuw insteken bleek de oplossing te zijn... Al hoop ik het niet opnieuw tegen te komen...
Kan zijn dat jouw telefoon wat moeite heeft of alleen deze keer had om opnieuw te verbinden met het KPN netwerk.
Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 Neo. Nog nooit problemen gehad met de verbinding. Al kan het natuurlijk de eerste keer zijn geweest.
Opstarten alleen was in ieder geval niet genoeg om het probleem te verhelpen. Ik moest echt even morrelen met de simkaart. Misschien niet helemaal goed gezeten. Maar hopelijk blijft het bij deze ene keer. Ga niet supervaak de grens over, gelukkig 😉
Bedankt voor je reactie.
Opstarten alleen was in ieder geval niet genoeg om het probleem te verhelpen. Ik moest echt even morrelen met de simkaart. Misschien niet helemaal goed gezeten. Maar hopelijk blijft het bij deze ene keer. Ga niet supervaak de grens over, gelukkig 😉
Bedankt voor je reactie.
Hoi Nien,
Welkom op het forum.
Fijn dat het is opgelost. Wel vervelend dat je de simkaart eruit moest halen.
Bij sommige toestellen is het zo dat het datanetwerk niet direct wordt gevonden, nadat ze over de grens zijn geweest.
handmatig naar een netwerk zoeken, even toestel herstarten of even geduld zijn dan vaak de oplossing.;)
Ik hoop ook dat het bij deze ene keer blijft:D Dankjewel voor de terugkoppeling!
Welkom op het forum.
Fijn dat het is opgelost. Wel vervelend dat je de simkaart eruit moest halen.
Bij sommige toestellen is het zo dat het datanetwerk niet direct wordt gevonden, nadat ze over de grens zijn geweest.
handmatig naar een netwerk zoeken, even toestel herstarten of even geduld zijn dan vaak de oplossing.;)
Ik hoop ook dat het bij deze ene keer blijft:D Dankjewel voor de terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.