Sinds mijn telefoon afgelopen weekend opnieuw is opgestart heb ik geen internet meer.
Daarnaast zie ik in plaats van een 4G symbool nu een 3G symbool.
Ik heb de instellingen voor mobiel internet op mijn telefoon aan staan. Na een nieuwe herstart vanavond is er niks veranderd.
Bladzijde 1 / 1
En om wat voor telefoon gaat het?
Hoe oud is de simkaart?
Hoe oud is de simkaart?
Hi Gillth,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat merkwaardig dat je internet ineens verdwenen is! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetoptie gewoon aan staat. Ik heb deze optie dus een reset gegeven, waarmee de instellingen vernieuwd worden op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen? Werkt het dan wel?
Wil je ook testen wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel stopt? Heb je dan ook geen internetverbinding?
Ik hoor het graag!
@ Ray, dank voor het doorvragen!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat merkwaardig dat je internet ineens verdwenen is! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetoptie gewoon aan staat. Ik heb deze optie dus een reset gegeven, waarmee de instellingen vernieuwd worden op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen? Werkt het dan wel?
Wil je ook testen wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel stopt? Heb je dan ook geen internetverbinding?
Ik hoor het graag!
@ Ray, dank voor het doorvragen!
Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
Ik heb mijn telefoon een kwartier uitgezet en opnieuw opgestart en nu werkt het weer gewoon.
Bedankt voor de hulp.
@Ray het is een Motorola G5. Ik weet niet precies hoe oud de simkaart is, maar ik denk een jaar of 3.
groetjes,
Gill
Ik heb mijn telefoon een kwartier uitgezet en opnieuw opgestart en nu werkt het weer gewoon.
Bedankt voor de hulp.
groetjes,
Gill
Hoi Gillth,
Fijn dat het allemaal weer werkt, dat is goed om te lezen!
Groetjes,
Daisy
Fijn dat het allemaal weer werkt, dat is goed om te lezen!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.