vorige maand internet op mijn mobiel gekregen. sinds gister doet het internet nhet niet meer!!! heb wel aangevinkt, automatisch opwaarderen. Kan iemand mij vertelllen hoe dit mogelijk is? of ligt het aan mijn toestel?
groet heintje
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens je toestel helemaal uit te zetten en weer aan. Wie weet helpt dat.
Als je gewoon bereik hebt, en de instellingen staan goed, wil het weleens helpen je dataverbinding uit en aan te zetten. Welk toestel heb je?
Mocht dit, naast wat scotsman zei ook niet helpen dan kan het ook zijn dat er een storing of werkzaamheden aan het netwerk zijn.
Mocht dit, naast wat scotsman zei ook niet helpen dan kan het ook zijn dat er een storing of werkzaamheden aan het netwerk zijn.
Even extra aandacht aan de instelljngen.
groet heintje
Hoi Heintje,
Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van het internet. Heb je al gekeken of de instellingen in je toestel correct staan? Kan je laten weten van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je van de instellingen kan voorzien.
@ Scotsman, Nielsiejjj92 & Martijn bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.