Skip to main content

.

Hallo,



Ik heb al enkele dagen geen internetbereik meer op mijn telefoon. al gedaan:

- Telefoon uit en aangezet;

- simkaart eruit gehaald en weer erin gedaan;

- Instelling internet via mysimyo uitgezet en weer aan.



Geen resultaat.



Hoe kan ik dit oplossen?



mvrg

Walter van Wezenbeek
Is het mogelijk dat je jouw simkaart even in een ander toestel kan stoppen? Dit om uit te sluiten dat het aan je toestel ligt. Anders kan een Simyo medewerker je simkaart een reset geven.
Hi,



Dat hebben we al geprobeerd en maakte geen verschil. Ook daar werkte internet niet.



groet
Hoi wvwezenbeek,



Welkom op het Simyo Forum 🆒.



Wat vervelend dat je mobiele data niet werkt. Op je aansluiting staan de opties hiervoor goed. Ik heb de internetoptie even voor je gereset. Als je de APN opnieuw instelt via deze pagina > (jouw telefoon selecteren) > Internet > Handmatig instellen, dan kun je weer internetten. Let je er wel op dat je je telefoon na deze stappen opnieuw opstart?



Ik ben benieuwd of dit geholpen heeft 😉.



Groetjes,

Estelle



Bedankt voor je goede hulp, de leon!

Reageer