Hi, ik heb geen internet in Spanje. Ik heb alles geprobeerd bij toestel hulp maar niets werkt. Ik las dat resetten vanuit jullie kan werken. Kunen jullie dat voor me doen aub?
Heb je al eens handmatig een andere provider geprobeerd te zoeken
Zeker, alle 3 die beschikbaar zijn.
Zeker, alle 3 die beschikbaar zijn.
Zie onderstaande link voor meer info:
https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming
Je zou ook de netwerkinstellingen op je mobiel kunnen resetten en dan herstarten.
Succes
Dank je maar dit heb ik al gedaan. Het werkt niet.
Wacht s.v.p de reactie van een moderator af
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in Spanje!
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, het is belangrijk dat je je telefoon nog even helemaal uit zet voor 15 minuten zodra je dit leest. Ik hoor dan graag van je of het hiermee is opgelost.
Heel erg bedankt voor je hulp en tips!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.