Skip to main content

.

Hi, ik heb geen internet in Spanje. Ik heb alles geprobeerd bij toestel hulp maar niets werkt. Ik las dat resetten vanuit jullie kan werken. Kunen jullie dat voor me doen aub?

Heb je al eens handmatig een andere provider geprobeerd te zoeken @Grazziela ?

 


Zeker, alle 3 die beschikbaar zijn.


Zeker, alle 3 die beschikbaar zijn.

Zie onderstaande link voor meer info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Je zou ook de netwerkinstellingen op je mobiel kunnen resetten en dan herstarten.

Succes


Dank je maar dit heb ik al gedaan. Het werkt niet.


Wacht s.v.p de reactie van een moderator af @Grazziela 


Hoi @Grazziela,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in Spanje!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, het is belangrijk dat je je telefoon nog even helemaal uit zet voor 15 minuten zodra je dit leest. Ik hoor dan graag van je of het hiermee is opgelost.

Heel erg bedankt voor je hulp en tips! @J.D.L. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer