Skip to main content
antwoord

Geen internet, hoe los ik dit op?

• July 1, 2025
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Dag allen.

Ik heb recentelijk een Simyo kaart maar heb geen internet? 

data roaming staat aan, netwerk selectie is op automatisch. APN had ik gebruikersnaam en wachtwoord leeg, maar heb het ook geprobeerd zoals het in de help center stond vermeld.

heeft iemand nog andere tips?

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

Beste antwoord door drschrisjacobs1

Heb ik ook wel eens gehad. Ik verwarde dataroaming met mobiele gegevens. dataroaming mag uit. Mobiele gegevens (in sim-beheer) moet aan.

7 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Staat hier nog iets bij dat je nog niet hebt geprobeert ​@Ivana ?

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

JanD
  • Forum Expert
  • July 2, 2025

Beste ​@Ivana , waarom staat dataroaming aan?

Dat heb je alleen maar nodig in het buitenland.

drschrisjacobs1
Forum|alt.badge.img+3
  • Allround active
  • antwoord
  • July 2, 2025

Heb ik ook wel eens gehad. Ik verwarde dataroaming met mobiele gegevens. dataroaming mag uit. Mobiele gegevens (in sim-beheer) moet aan.

Friesian
  • Forum Expert
  • July 2, 2025

Hoi! ​@Ivana 

Heb je prepaid ? En een positief beltegoed ? Zonder positief beltegoed kun je sowieso geen internet gebruiken. 

• auteur
  • Beginner
  • July 4, 2025

@Friesian Hoi!

Ik heb een abonnement en deze is ontlangs de nieuwe maand ingegaan. Ik zou weer 12GB moeten hebben maar het werkt vooralsnog niet.

@JanD ​@drschrisjacobs1 ah, jullie hebben gelijk. Data roaming heb ik uit gezet, maar vooralsnog geen succes :(

@Kaas Berrie 25 ook dit heb ik geprobeerd, helaas zonder succes. 

ik ben in maart ruim over mijn bundel gegaan en toen was mijn kaart geblokkeerd. Alles is betaald, kaart staat in mijn simyo op actief, echter werkt mijn internet niet meer. Ook heb ik geen netwerk.

bedankt allen voor het reageren. Hebben jullie nog andere tips wat ik kan proberen?

JanD
  • Forum Expert
  • July 4, 2025

Beste ​@Ivana het lijkt er op dat jouw topic even aan de aandacht van Simyo ontsnapt is.

Ik heb ze dit topic even onder de aandacht gebracht.

Wacht de reactie van een moderator s.v.p. nog even af.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 7, 2025

Hi ​@Ivana,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice hierover. Onze technische dienst heeft aangegeven dat het probleem opgelost zou moeten zijn, je hoeft alleen nog even je telefoon te herstarten. Zou je het kunnen laten weten of het hiermee is gelukt? 

Super bedankt voor jullie hulp! ​@Kaas Berrie 25 ​@JanD ​@drschrisjacobs1 ​@Friesian 

Groetjes,
Roeqajja