Skip to main content

.

Goedenavond,

ik heb wel 4G maar geen internet, wifi doet het wel, zodra ik van de wifi af ben en naar buiten ga heb ik geen internet geen bereik. 

groeten , Ezling

Beste ​@Ezling Olena reset de netwerkinstellingen eens binnen je mobiel.

Dan worden Bluetooth, Wifi en mobiel internet teruggezet naar hun beginwaarden.

Zie ook onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Succes.

Hi ​@Ezling Olena,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet werkt.

Ik zie dat ​@JanD een handige link met jou heeft gedeeld, super bedankt hiervoor Jan! Ik raad aan om de link goed door te nemen. Indien dit niet heeft geholpen, voer ik graag een reset uit zodat je internet opnieuw verbinding kan maken met het netwerk.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

​@JanD vergeet niet te vermelden dat je dan wel alle bekende netwerken wee opnieuw kan instellen. Het heeft bij overigens geen effect gehad, wel netwerk maar geen internet

Hi ​@Svdd,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat je geen internetverbinding hebt!

Wat je zegt klopt inderdaad. Als je de netwerkinstellingen opnieuw instelt, worden eerder gebruikte netwerken en je VPN-instellingen die niet met een configuratieprofiel of een MDM (Mobile Device Management) zijn geïnstalleerd, verwijderd. Wifi wordt uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld, zodat alle netwerkverbindingen zijn verbroken. Dat is wel handig om te weten!

Ik zie dat mijn collega je helpt via dit topic. Om verwarring te voorkomen, raden wij aan om het contact hierover via één topic te laten verlopen. :)

Groetjes,
Roeqajja

Reageer