Hallo, Ik heb zojuist een email gekregen dat mijn internet bundel per 31-7-2012 is beeindigd. Geen idee waarom maar prima. Dus ik wil een nieuwe bundel toevoegen krijg ik steeds links onderin fout in pagina.
hoe krijg ik nu het internet weer terug op mijn toestel?????
Bladzijde 1 / 1
Ik heb precies hetzelfde. Twee mails gehad in de afgelopen nacht over de beëindiging van mijn internetbundel, zonder daar om te hebben gevraagd.
@simyo; verzoek om alles weer naar oude situatie te herstellen, en eventuel buiten de bundel gemaakte kosten te negeren.
@simyo; verzoek om alles weer naar oude situatie te herstellen, en eventuel buiten de bundel gemaakte kosten te negeren.
Ik heb precies hetzelfde. Twee mails gehad in de afgelopen nacht over de beëindiging van mijn internetbundel, zonder daar om te hebben gevraagd. @simyo; verzoek om alles weer naar oude situatie te herstellen, en eventuel buiten de bundel gemaakte kosten te negeren.
Klopt ik heb ook 2 mailtjes ontvangen ! 1 om 02:45 en 1 email om 06:59.
En in de email staat: Beste,
voor je abonnement met telefoon nummer **** heb je de internetbundel beeindigd. Je internet bundel wordt per 31-07-2012 stopgezet. Ga naar mijn simyo als je een nieuwe of andere internetbundel wilt activeren.
Ik heb precies hetzelfde, twee mailtjes met de boodschap dat mijn internetbundel per 31-7-2012 is opgezegd. Onlangs heb ik mijn belbundel gewijzigd van 250 min naar 250 + 50. Dit was dezelfde prijs. Maar heb ik hierdoor ook mijn toenmalige internetbundel stopgezet? Dat lijkt me toch niet!? Overigens geeft de link naar de klantenservice een foutmelding en is het onbereikbaar.
Ik heb m'n belbundel een paar weken gelden aangepast. Daarna liet ie zien wat m'n nieuwe belbundel was en internetbundel bleef ongewijzigd. Toch vannacht ook twee keer een sms gehad dat m'n internetbundel is gestopt. Bij bundels wijzigen kan ik niets selecteren (Internet Explorer zegt dat er een fout is op de pagina). Maar eigenlijk wil ik dat m'n internetbundel wordt hersteld, want ik heb nu al internet gebruikt zonder bundel (volgens "mijn simyo").
Ik heb ook al geprobeerd de klantenservice te bellen alleen dit gesprek word direct beeindigd...
hallo mensen, ik heb precies om 9u vanmorgen simyo gebeld en ze hebben daar 1 of andere storing! enigste wat ik te horen kreeg was dat ik geduld moest hebben want de specialisten waren er mee bezig maar ze wisten niet hoe lang het ging duren.mij werd ge-adviseerd geen gebruik te maken van bellen/sms/internet maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik had trouwens dezelde problemen als jullie(ook internetbundel weg plus simyo geregeld. had ik net vorige week veranderd. groetjes nathalie
Zag op twitter ook al reacties van anderen. Allemaal mensen die hun belbundel de afgelopen tijd hebben aangepast. Gaat dus ergens administratief iets niet helemaal lekker.
Irritant dat de klantenservice onbereikbaar is (zowel via 1200 als 0800 nr) en ook hier niet lijkt te reageren!
Irritant dat de klantenservice onbereikbaar is (zowel via 1200 als 0800 nr) en ook hier niet lijkt te reageren!
Hier het zelfde probleem,
Voor je abonnement met telefoonnummer 06123456789 heb je de Internetbundel Basis beëindigd.
Je Internetbundel Basis wordt per 31-07-2012 stopgezet.
Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel Basis wilt activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Kan niets veranderen, kan niet zien wat je nu wel hebt.
Heb al internet tikken moeten betalen zelfs. al was het tot nu toe €0.01,maar de vraag is waar gaat het heen?
Klantenservice is niet berijkbaar.
Gaat lekker zo.
Marco.
Voor je abonnement met telefoonnummer 06123456789 heb je de Internetbundel Basis beëindigd.
Je Internetbundel Basis wordt per 31-07-2012 stopgezet.
Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel Basis wilt activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Kan niets veranderen, kan niet zien wat je nu wel hebt.
Heb al internet tikken moeten betalen zelfs. al was het tot nu toe €0.01,maar de vraag is waar gaat het heen?
Klantenservice is niet berijkbaar.
Gaat lekker zo.
Marco.
Van Twitter:
Simyo Nederland ?@simyonl Vanwege een storing zijn bundelwijzigingen niet verwerkt of zijn bundels verwijderd. Onze IT is ervan op de hoogte. Onze excuses.
Simyo Nederland ?@simyonl Vanwege een storing zijn bundelwijzigingen niet verwerkt of zijn bundels verwijderd. Onze IT is ervan op de hoogte. Onze excuses.
Wel fijn dat ze er van op de hoogte zijn alleen wel erg vervelend.. ik heb mijn mobiel data netwerk maar even uitgezet.. Zal je net zien ga je nu kosten maken die je later niet vergoed krijgt.. hoop dat ze het snel hebben opgelost. Heb wel meerdere internet verhalen gelezen waarbij het al een aantal dagen duurt.. dat word dan maar gebruik maken van Wifi 🙂
#Alex, of een andere Moderator. Kunnen jullie hierop reageren?
Blijkbaar hebben veel mensen hier last van. Ook ik. Moet iedereen dit apart gaan aanmelden met als gevolg dat de tel dienst overbelast raakt en niet meer te bereiken is of plaatsen jullie een algemene bericht op de site waarin jullie ook een verwachte oplossingtijd aangeven?
Lijkt mij wel zo praktisch....
Dank.
Blijkbaar hebben veel mensen hier last van. Ook ik. Moet iedereen dit apart gaan aanmelden met als gevolg dat de tel dienst overbelast raakt en niet meer te bereiken is of plaatsen jullie een algemene bericht op de site waarin jullie ook een verwachte oplossingtijd aangeven?
Lijkt mij wel zo praktisch....
Dank.
als je nu naar mijn simyo gaat staat dit er wel ineens.
Welkom Samantha
Heb je de afgelopen maand je bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden je nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo. We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s).
Onze excuses voor het ongemak.
Het aantal resterende minuten/sms'jes voor deze maand wordt getoond na je eerste verbruik van deze maand.
Welkom Samantha
Heb je de afgelopen maand je bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden je nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo. We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s).
Onze excuses voor het ongemak.
Het aantal resterende minuten/sms'jes voor deze maand wordt getoond na je eerste verbruik van deze maand.
Ik heb het zelfde probleem.. sinds vannacht is mijn internetbundel ongewenst beeindigt maar ik heb imiddels wel al ruim E5,- in rekening gebracht voor het dataverkeer?! Ik heb dataverkeer nu uitgezet maar hoop dat dit probleem snel verholpen wordt...
Is er nou echt geen moderator aanwezig die wil reageren?
Is er nou echt geen moderator aanwezig die wil reageren?
Moderator324 Reacties
Dit staat voor aan de Nieuws, acties & verstoringen pagina.
1 uur geleden
1
Beste Simyo gebruikers,
Heb je de afgelopen maand uw bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden de nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo.
We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Je kan dus gewoon gebruik maken van je aansluiting.
Hou het forum en/of twitter in de gate voor updates over dit probleem.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes
Het Simyo Team
Hoi iedereen,
Alle bundels zijn geactiveerd en de kosten die onterecht in rekening zijn gebracht zijn gecorrigeerd.
Alle bundels zijn geactiveerd en de kosten die onterecht in rekening zijn gebracht zijn gecorrigeerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.