Ik heb in januari met veel plezier de internetbundel gebruikt. Na een maandje afwezigheid heb ik op 3 maart een nieuwe internetbundel voor een maand geboekt. Maar het internet op mijn iPhone wordt niet herkend, niet in Eindhoven en niet in Amsterdam. Ik heb nog een aantal alternatieve APN-instellingen geprobeerd, maar dat helpt niet. Gewoon bellen lukt wel. Is er een storing?
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
Groeten,
Bram
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum bram62,
Volgens ons systeem staat de optie 'internet op je mobiel' uit. Zodra je deze aanzet is het technisch gezien weer mogelijk om gebruik te maken van internet. Kan je me laten weten of het weer werkt?
Groetjes,
Alex
Volgens ons systeem staat de optie 'internet op je mobiel' uit. Zodra je deze aanzet is het technisch gezien weer mogelijk om gebruik te maken van internet. Kan je me laten weten of het weer werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.