Hallo,
Vorige week dinsdag heb ik na de melding dat ik 80% van mijn databundel had verbruikt, 500 MB's bijgekocht. Gister heb ik een sms gekregen dat mijn databundel verbruikt was. De oude databundel is inderdaad verbruikt maar de bijgekochte MB's zou ik nog hebben volgens de simyo app. Nu kan ik ook helemaal geen gebruik meer maken van mijn 3G. Telkens als ik op 3G zit en wil op internet geeft hij aan dat de PDP identiteit niet wordt geaccepteerd, en dit is begonnen nadat ik gister die sms gekregen heb. Wat kan ik hiermee? Ik wil wel graag mijn extra MB's kunnen gebruiken anders had ik ze niet bijgekocht.
Bladzijde 1 / 1
Hoi MarkM040, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vreemd dat je sinds het sms'je plotseling niet meer op internet kan. Zeker als je nagaat dat Simyo geen datalimieten heeft. Volgens mijn gegevens heb je gisteren in de loop van de dag weer verbinding gemaakt met 3G. Wil je me laten weten wat je hiervoor hebben moeten doen 🙂?
Groetjes, Tiury
Wat vreemd dat je sinds het sms'je plotseling niet meer op internet kan. Zeker als je nagaat dat Simyo geen datalimieten heeft. Volgens mijn gegevens heb je gisteren in de loop van de dag weer verbinding gemaakt met 3G. Wil je me laten weten wat je hiervoor hebben moeten doen 🙂?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.