Skip to main content

.

Ik heb de laatste tijd, afgelopen paar dagen, ineens geen streepjes bereik meer en werkt alleen mijn wifi nog maar. Ik heb al wat dingen geprobeerd om het te fixen, maar nog niks heeft gewerkt... Ik begin te denken dat t schade aan mijn simkaart zelf kan zijn?

Hoi @Bram_Kroeze 

Welkom op het forum van Simyo.

Dat je helemaal geen bereik hebt, kan verschillende oorzaken hebben.
Zou je het volgende eens willen testen, door jouw Simyo simkaart in een een ander toestel te doen (van een vriend/vriendin of een familielid) en te zien of je dan wel gewoon bereik hebt met 4G.
Heeft die vriend/vriendin of familielid een simkaart van een andere provider, stop die dan in jouw eigen toestel, om te zien of je dan wel bereik hebt.

Doet de Simyo simkaart ook niets in het toestel van een ander, dan kun je ervan uitgaan dat de Simyo simkaart defect is, en dat je een nieuwe moet aanvragen.

Werkt jouw Simyo simkaart wel in het toestel van de ander, en heb je tevens geen bereik met een simkaart van een andere provider in jouw toestel, dan is heeft jouw toestel een defect.

Dit hierboven, wordt ook wel een kruistest genoemd, en is de beste manier om te achterhalen waar het probleem zich bevindt.

Laat even weten wat eruit is gekomen!

Hi @Bram_Kroeze,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je bereik niet goed werkt!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is hoogstwaarschijnlijk de oorzaak dat je bereik niet goed werkt. Ik wil je daarom graag een nieuwe simkaart versturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hiermee verder.

Heel erg bedankt voor je hulp en uitleg! @Michel.uit.Arnhem 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer