Heb voor deze maand een 15GB databundel afgesloten maar 4G werkt niet. Als ik 3G aanzet dan werkt het heeeeel langzaam. Ik heb jullie gisteren al via what's app proberen te bereiken maar het is blijkbaar druk, ik vermoed dat jullie mijn eSIM moeten resetten? Zouden jullie dat voor mij kunnen doen
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je zulk traag bereik ervaart!
Het is momenteel inderdaad erg druk waardoor een response langer kan uitblijven dan normaal. Mijn excuses hiervoor. Heb je op elke locatie een trage verbinding of op specifieke plekken? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Hier kan je enkele tips & trics terugvinden voor wanneer je last hebt van een trage internetverbinding.
Ik zal je internet even resetten. Kan je het toestel voor 15 minuten volledig uitschakelen? Dit is om de reset te voltooien.
Mocht dit niet geholpen hebben hoor ik het graag.
Groetjes,
Ashley
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.