Sinds de storing van 4G 17 dagen geleden heb ik geen of een heel trage internetverbinding. Er is wel steeds bereik en 4G staat ook aan. Alle instelling nagelopen, gereset, stappenplan klantenservice doorlopen, maar niets heeft geholpen. Vorige week donderdag nogmaals telefonisch contact gehad met de klantenservice die beloofde dat het binnen 5 werkdagen opgelost zou zijn. Ik ervaar nog steeds problemen helaas. Graag zsm een oplossing!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. Ik zie dat er nog geen reset vanuit ons is uitgevoerd. Ik zal dit gelijk doen. Schakel je toestel een kwartier volledig uit om de reset te voltooien. Controleer hierna je verbinding. Ook kan je na de reset nog even je APN instellingen doornemen.
Ik hoor graag of dit heeft geholpen.
Groetjes,
Ashley
Je kunt het beste overstappen naar een andere provider. Simyo biedt namelijk geen 5G aan en KPN is het 4G netwerk minder goed aan het onderhouden. Simyo wordt gezien als het afvoerputje van KPN. Er zijn diverse budgetproviders die wel 5G aanbieden op het KPN-netwerk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.