Skip to main content

.

Ik heb gister mijn abonnement omgezet naar 4G, nu heb ik de instellingen van de APN ook veranderd en mijn telefoon al eens aan en uitgezet, echter werkt het internet nog steeds niet, hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Nick Hagen, welkom op het Simyo forum!



Ik heb dit topic met je vraag even verplaatst naar het subforum 4G. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



In je gegevens zie ik dat je de 28e 4G Flex hebt aangezet. Wanneer je dan de juiste APN instelt in je telefoon, hoort 4G gewoon te werken.

Ik heb je aansluiting laten nakijken en daarop is 4G mogelijk. Het lijkt er dus op dat je APN in je telefoon niet goed is.

Heb je bij Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiele data ; KPN4G.nl staan?

Ook hoort bij Mobiele netwerk het schuifje bij 'Schakel 4G in' groen te zijn.



Kun je laten weten of je hier iets aan hebt gehad?
Bij de iPhone 6 staat bij Instellingen>Mobiel netwerk> een schuifje "Schakel 4G in" en dat schuifje moet op groen staan.

Schuifje 'Mobiele data' erboven staat uiteraard op groen neem ik aan.
Dat zijn inderdaad nog een paar nuttige toevoegingen, koorelle, dankjewel daarvoor! 🙂
Graag gedaan Kim! 🙂
Nu ben ik benieuwd of het geholpen heeft... Nick?

Reageer