Skip to main content

.

Ik heb al onbekende tijd geen 4G data op mijn iPhone XR (iOS 17.6.1). Dit is onbekend, omdat ik ook een zakelijke simkaart in mijn telefoon heb. Toen ik die 2 weken geleden uitzette (ivm weekend) merkte ik dat ik geen 4G had via de eSim van Simyo.

Vliegtuigmodus aangezet… geen effect

Toestel opnieuw opstarten (10 minuten uit laten staan)… geen effect

Mobiel netwerk handmatig instellen … geen effect

eSIM verwijderen en opnieuw instellen … geen effect

Vanuit Simyo's zijde eSIM resetten … geen effect

 

Wat kan ik nu nog doen na het 2 keer opnieuw toevoegen van de eSIM en alle opties al gebruikt te hebben? De klantenservice via Whatsapp komt iedere keer met de zelfde links aan.. Die lezen niet ver genoeg terug. Kwaliteit van contact en hulp laat te wensen over.

 

Ik heb wel gewoon volle sterkte bereik met het netwerk (4 streepjes). Ik heb nooit eerder issues gehad met mobiele data via eSIM en dit dus wel gebruikt in het buitenland.

 

Hoi @rdv25,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Jammer om te horen dat je geen internet hebt en het nog niet opgelost is via de klantenservice.

Ik heb even contact opgenomen met onze netwerkspecialisten en die geven aan dat er een blokkade op je verbinding zit waardoor internet niet werkt.

Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

 

Update: De blokkade is eraf gehaald. Na opnieuw opstarten moet je verbinding het weer doen. Ik hoor graag of het gelukt is.

Groetjes,
Ashley


Reageer