Ik heb al onbekende tijd geen 4G data op mijn iPhone XR (iOS 17.6.1). Dit is onbekend, omdat ik ook een zakelijke simkaart in mijn telefoon heb. Toen ik die 2 weken geleden uitzette (ivm weekend) merkte ik dat ik geen 4G had via de eSim van Simyo.
Vliegtuigmodus aangezet… geen effect
Toestel opnieuw opstarten (10 minuten uit laten staan)… geen effect
Mobiel netwerk handmatig instellen … geen effect
eSIM verwijderen en opnieuw instellen … geen effect
Vanuit Simyo's zijde eSIM resetten … geen effect
Wat kan ik nu nog doen na het 2 keer opnieuw toevoegen van de eSIM en alle opties al gebruikt te hebben? De klantenservice via Whatsapp komt iedere keer met de zelfde links aan.. Die lezen niet ver genoeg terug. Kwaliteit van contact en hulp laat te wensen over.
Ik heb wel gewoon volle sterkte bereik met het netwerk (4 streepjes). Ik heb nooit eerder issues gehad met mobiele data via eSIM en dit dus wel gebruikt in het buitenland.