Goedemorgen,
Sinds gisteren heb ik mijn Flex4G bundel aan staan, maar ik heb nog geen 4G-snelheid. De APN-instellingen zijn wel juist, opnieuw instellen hiervan heeft ook niet geholpen en ik heb de telefoon ook al een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat. Het is wel zo dat ik tot 1 maart nog Flex 4G had, die vanaf 1 maart weer uitgeschakeld zou staan, maar deze heb ik dus direct weer aangezet. Misschien dat dit iets te snel is gegaan o.i.d.?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marc1,
Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.:)
Ik zie inderdaad dat je inderdaad heel snel weer je 4G aan hebt gezet? Miste je het al zo snel?;) Hierdoor is er een fout op jouw aanmelding op het netwerk geslopen. Ik heb de optie 4G op je simkaart een reset gegeven. Hierdoor is je simkaart weer juist aangemeld op het netwerk. Kun jij je toestel nog eens opnieuw starten?
Werkt nu alles weer naar behoren?
Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.:)
Ik zie inderdaad dat je inderdaad heel snel weer je 4G aan hebt gezet? Miste je het al zo snel?;) Hierdoor is er een fout op jouw aanmelding op het netwerk geslopen. Ik heb de optie 4G op je simkaart een reset gegeven. Hierdoor is je simkaart weer juist aangemeld op het netwerk. Kun jij je toestel nog eens opnieuw starten?
Werkt nu alles weer naar behoren?
Het heeft direct geholpen, hierna viel het internet volledig weg maar nu (na weer opnieuw opstarten) doet 4G het weer. Ik wacht het nog even af, maar zoals het er nu naar uitziet blijft het werken. Bedankt voor de hulp!
Hoi Marc1,
Top dat het direct heeft geholpen. Graag gedaan 😮 Je hebt het dus nog even in de gaten gehouden.
Is je verbinding goed gebleven? 🙂
Top dat het direct heeft geholpen. Graag gedaan 😮 Je hebt het dus nog even in de gaten gehouden.
Is je verbinding goed gebleven? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.