Hallo mensen van hier,
Ik heb prepaid en ik heb zondagochtend mijn beltegoed opgewaardeerd. Hierbij heb ik ook een bundel van 100 MB/maand geactiveerd.
Normaal duur het een uurtje tot ik daadwerkelijk op mijn telefoon gebruik kan maken van 3G maar het is nu disdagavond en wat ik ook probeer, er gebeurt niks en ik kan niet internetten:@
Kan iemand mij helpen want mijn bundel loop nu ook af!!!
HELP
Bladzijde 1 / 1
Hallo, ik weet hoe het moet
Hieronder de uitleg voor als mensen er ook last van hebben
Je krijgt toegang tot mobiel internet op je iPhone 4 als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op de iPhone 4 instelt.
Dit kan vanaf het startscherm van je iPhone 4 via Instellingen - algemeen - Netwerk.
Kies mobiele Data en schakel deze in
Kies Mobiel Datanetwerk
Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten 'Carrier Settings' te installeren.
Bewerk de details voor Mobiele Data als volgt:
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Keer nu terug naar het startscherm
Zet de iPhone 4 uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.
Hieronder de uitleg voor als mensen er ook last van hebben
Je krijgt toegang tot mobiel internet op je iPhone 4 als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op de iPhone 4 instelt.
Dit kan vanaf het startscherm van je iPhone 4 via Instellingen - algemeen - Netwerk.
Kies mobiele Data en schakel deze in
Kies Mobiel Datanetwerk
Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten 'Carrier Settings' te installeren.
Bewerk de details voor Mobiele Data als volgt:
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Keer nu terug naar het startscherm
Zet de iPhone 4 uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.
Hoi Youk02, welkom op het Simyo forum :)
Wat onhandig dat je helemaal niet op internet kwam, na het activeren van een internetbundel! Gelukkig heb je zelf ontdekt hoe je dit oplost én de oplossing hier gedeeld. Dit laatste is extra mooi, daar wil ik je voor bedanken 🙂.
Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je helemaal niet op internet kwam, na het activeren van een internetbundel! Gelukkig heb je zelf ontdekt hoe je dit oplost én de oplossing hier gedeeld. Dit laatste is extra mooi, daar wil ik je voor bedanken 🙂.
Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.