Skip to main content

.

Hii, 

Ik heb net een nieuw abbonement (Sim-Only) van Simyo en dus een nieuwe simkaart. Mijn nummer is afgelopen woensdag overgezet omdat ik voor nummerbehoud had gekozen. Ik heb toen een paar uurtjes gebruik kunnen maken van 3G, daarna is het helemaal verdwenen. Als ik mijn mobiele gegevens aanzet gebeurd er niks.. er komt niks bovenin te staan. En ik ben ook al bezig geweest met de internet instellingen op mijn telefoon maar die staan nu allemaal goed. Ik zou graag willen dat mijn 3G het zo snel mogelijk weer doet want nu heb ik eindelijk weer een abbonement en dan moet ik alsnog op wifi leven 😛. Wie kan mij helpen?
Hoi nathalievginkel, welkom op ons forum :)

Ik heb je topic even verplaats naar 'Internet', want ik denk dat het daar beter past. Zo is het ook makkelijk te vinden voor andere gebruikers.

In je gegevens zie ik dat je gisteren aan het einde van de middag hierover ook gebeld hebt met onze klantenservice. Kort daarna zie ik dat er alweer internet gebruikt is, en vanmorgen ook nog.

Betekent dit dat alles weer naar behoren werkt? Of heb je nu enkel geen 3G, maar wel gprs of E internet?

Heb je zoals de klantenservice voorgesteld heeft dan ook al je simkaart in een andere telefoon geprobeerd?

Reageer