Skip to main content

.

Vraag

Geen 3g/4G in buitenland met Iphone11?

• 30 december 2024
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb een probleem met mijn Iphone 11 dat ik - met name in het buitenland - geen verbinding meer heb met 3- of 4g netwerken van buitenlandse aanbieders, wel met het Edge netwerk en bellen werkt prima. In het verleden werkte 3g/4g altijd prima.

Als ik de SIM in een andere telefoon plaats dan werkt het wel.

Ik ervaarde dit voor het eerst (denk ik) afgelopen zomer (juni 2024) en dacht dat het een tijdelijk probleem betrof (of aan mijn toestel lag, aangezien mijn vriendin, ook met Simyo geen klachten ervaart als ik die wel ervaar).

Ik ben op dit moment weernet terug van een 3g/4G-loos weekje vakantie in het buitenland, en dat is toch wel erg vervelend.... Ik ben online op onderzoek gegaan en zie dat ik "gelukkig" niet de enige ben en dat dat er een lijst is waar ik voor aangemeld kan worden, bij deze graag .…

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hallo, krijg ik nog reactie op mijn bericht? 

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 19 februari 2025

Beste ​@DennisvR , als je handmatig een andere provider kiest, lukt het dan ook niet?

Heb je de netwerkinstellingen binnen je mobiel al eens gereset, dan worden wifi, Bluetooth en Mobiel weer teruggezet naar hun oorspronkelijke waarden?

Succes.

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hi Jan, 

Ik heb inderdaad al eens een andere provider gekozen en de netwerkinstellingen gereset,  in het verleden werkte het ook nog wel om de telefoon op vliegtuigstand te zetten en vervolgens opnieuw aan te melden op het netwerk maar dat werkt helaas niet meer. 

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 19 februari 2025

Beste ​@DennisvR je kunt dan via de bekende kanalen met Simyo contact opnemen, zie hieronder, of een reactie van een moderator hier afwachten.

Succes.

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi ​@DennisvR,

Mijn oprechte excuses dat dit topic niet eerder is gezien vanuit ons. Ik ben je nu via een privébericht aan het spreken en help je daar graag verder. 

​@JanD bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Reageer