Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.
Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.
Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Bladzijde 6 / 15
Beste Buitenaj,
Welkom op het forum!
Kan je mij per PM laten weten van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan sturen.
Welkom op het forum!
Kan je mij per PM laten weten van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan sturen.
hoe moet ik handmatig mijn internet instellingen invoeren voor de samsung galaxy s plus ?
Welkom op het forum jipp,
De instellingen voor de Samsung Galaxy S plus kun je in dit topic vinden.
Kan je ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
De instellingen voor de Samsung Galaxy S plus kun je in dit topic vinden.
Kan je ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
hallo , ik heb een berichtje gestuurd maar het werkt nog steeds niet ik krijg een sms binnen, het is helaas niet mogelijk om u telefoon te configueren voor assistentie kunt u contact opnemen met customer support./ simyo. ik heb hier nu al dik 1 maand last van heb jullie paar keer gebelt en word er nu wel beetje pissig over. want als ik bel krijg ik een mailtje en dan moet ik daar weer dingen mee doen en dan weer iets met instellingen doen maar je krijgt gewoon het blackberry handboekje naar je toe gestuurd via de mail. ik ben zelfs naar een telefoon winkel geweest en hun keken er zelfs raar van. mag ik hier nou eidelijk eens hulp mee?
gr. joella
gr. joella
Hoe stel ik internet in op Iphone 3GS?
Ik moet de volgende dingen instellen;
MOBIELE DATA
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
MMS
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- MMSC
- mms-proxy
- max. Mms grootte
- MMS UA prof url
INTERNET TETHERING
- APN
- Gebruikersnaam
- wachtwoord
Ik moet de volgende dingen instellen;
MOBIELE DATA
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
MMS
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- MMSC
- mms-proxy
- max. Mms grootte
- MMS UA prof url
INTERNET TETHERING
- APN
- Gebruikersnaam
- wachtwoord
Ik moet de volgende dingen instellen;
MOBIELE DATA
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
MMS
- APN
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- MMSC
- mms-proxy
- max. Mms grootte
- MMS UA prof url
INTERNET TETHERING
- APN
- Gebruikersnaam
- wachtwoord
Beste Frank79,
Welkom op het forum!
Hierbij de juiste gegevens.
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Dat werkt dus niet.
Beste Frank79,
Welkom op het forum!
Hierbij de juiste gegevens.
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Welkom op het forum!
Hierbij de juiste gegevens.
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Beste Frank79,
Heb je na het instellen van de instellingen je toestel helemaal uitgezet? Je dient namelijk het 3G in te schakelen, instellingen in te voeren en daarna het toestel uit/aan te zetten.
Heb ik gedaan. Hiervoor werkte het bij Vodafone ook allemaal prima.
Dat werkt dus niet.
Beste Frank79,
Heb je na het instellen van de instellingen je toestel helemaal uitgezet? Je dient namelijk het 3G in te schakelen, instellingen in te voeren en daarna het toestel uit/aan te zetten.
Beste Frank79,
Ik heb je aansluiting laten nakijken door de netwerkspecialisten. Je aansluiting stond niet helemaal goed op het netwerk dat is nu goed gezet. Daarnaast meld je simkaart zich alleen voor het spraak gedeelte en niet voor het data gedeelte. Je dient nogmaals je toestel helemaal uit te zetten en daarna je toestel weer aan te zetten.
Nog steeds niks. Ik heb nu dus KPN als gebruikersnaam en gprs als ww. Op andere plaatsen op de website van simyo lees ik juist dat ik geen gebruikersnaam en ww moet invullen...
Heb ik gedaan. Hiervoor werkte het bij Vodafone ook allemaal prima.
Beste Frank79,
Ik heb je aansluiting laten nakijken door de netwerkspecialisten. Je aansluiting stond niet helemaal goed op het netwerk dat is nu goed gezet. Daarnaast meld je simkaart zich alleen voor het spraak gedeelte en niet voor het data gedeelte. Je dient nogmaals je toestel helemaal uit te zetten en daarna je toestel weer aan te zetten.
In het buitenland krijg ik geen internet op mijn sony xperia smartphone. Ik lees dat je een sms naar het nummer 1300 moet sturen voor internetinstructies. Welk nummer gebruik ik hiervoor als ik in het buitenland zit?
ws105Â
ws105Â
ws105Â
Beste WS105,
Welkom op het forum!
Simyo ondersteunt geen internet in het buitenland.
Natascha, hoe gaan we dit nu oplossen want het werkt nog steeds niet.
Beste Frank79,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je internetaansluiting. Klopt het dat het probleem is opgelost?
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je internetaansluiting. Klopt het dat het probleem is opgelost?
Groetjes,
Arie
Nee, werkt nog steeds niet. Heb op advies (mail) van jullie ook nog een software update van de iPhone uitgevoerd. Maar werkt nog steeds niet.
Hallo,
Ben sinds kort een nieuwe klant bij Simyo en heb een abonnement inclusief internet. Helaas heb ik problemen met mijn verbinding. Ik heb bijna alles gecontroleerd: sms ontvangen, instellingen, toestel aan en uit enz maar helaas nog steeds geen internet.
Mijn toestel is een Sony Ericsson Xperia Pro.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Christina
Ben sinds kort een nieuwe klant bij Simyo en heb een abonnement inclusief internet. Helaas heb ik problemen met mijn verbinding. Ik heb bijna alles gecontroleerd: sms ontvangen, instellingen, toestel aan en uit enz maar helaas nog steeds geen internet.
Mijn toestel is een Sony Ericsson Xperia Pro.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Christina
Ben sinds kort een nieuwe klant bij Simyo en heb een abonnement inclusief internet. Helaas heb ik problemen met mijn verbinding. Ik heb bijna alles gecontroleerd: sms ontvangen, instellingen, toestel aan en uit enz maar helaas nog steeds geen internet.
Mijn toestel is een Sony Ericsson Xperia Pro.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Christina
Beste Christina,
Ik heb je een privé bericht gestuurd met de instellingen voor je toestel.
Beste Frank79,
Welke melding krijg je wanneer je de browser opent op je toestel.
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
Hallo,
Kreeg vandaag een 3 tal sms jes  van 1300, met daarin mijn internet en mms instellingen.
Dit zonder dat ik hierom gevraagd had.
Is dit van Simyo afkomstig of van een of andere grappenmaker ?
Meer mensen die dit ook ontvangen hebben ?
Groeten, schuurtje
Kreeg vandaag een 3 tal sms jes  van 1300, met daarin mijn internet en mms instellingen.
Dit zonder dat ik hierom gevraagd had.
Is dit van Simyo afkomstig of van een of andere grappenmaker ?
Meer mensen die dit ook ontvangen hebben ?
Groeten, schuurtje
Gisteren eindelijk contact gehad met Simyo, nadat ze dagenlang telefonisch onbereikbaar waren (te lange wachttijd en dan doodleuk de verbinding verbreken). Bleek dat er gewoon wat fout stond in de "centrale"mvan Simyo. Had dus niets met de instellingen te maken. Waarom is hier niet eerder goed naar gekeken?! Eind van de dag zou het moeten werken. Vanmorgen nog steeds niks. Weer gebeld. Weer onbereikbaar. Weer gebeld. Weer onbereikbaar. Twee uur later eindelijk aan de telefoon. Bleekner iets in "een achterliggend systeem te zijn blijven hangen". Whatever. Eindelijk werkt het nu. Gisteren is mij toegezegd dat ik niet hoef te betalen voor deze periode. Hoop dat dat goed gaat. Abbo is op 26 juli ingegaan, maar ik heb pas per vandaag internet. Niet zo'n goede start Simyo!
Kreeg vandaag een 3 tal sms jes van 1300, met daarin mijn internet en mms instellingen.
Dit zonder dat ik hierom gevraagd had.
Is dit van Simyo afkomstig of van een of andere grappenmaker ?
Meer mensen die dit ook ontvangen hebben ?
Groeten, schuurtje
Welkom op het forum schuurtje,
Heb je de simkaart toevallig uit je toestel gehaald en er weer in gedaan? Of heb je de simkaart wellicht in een ander toestel geplaatst?
Hoi Frank,
Vervelend om te horen dat we je niet snel hebben kunnen helpen. In ieder geval goed om te horen dat alles nu werkt. Ik zie inderdaad dat mijn collega de internet bundel heeft laten vergoeden. Deze zal dus niet worden berekend op je komende factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Mijn internet doet het ook niet. Er komt te staan "Communicatiefout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator."
Ik heb een Sony Eicsson C905.
Via 1300, via de handmatige instellingen die voor mijn toestel op de KPN-site stonden en instellingen die jullie hier aan anderen gaven, is het nog nooit gelukt om het op te starten.
Wat gaat er mis?
Ik heb een Sony Eicsson C905.
Via 1300, via de handmatige instellingen die voor mijn toestel op de KPN-site stonden en instellingen die jullie hier aan anderen gaven, is het nog nooit gelukt om het op te starten.
Wat gaat er mis?
Hoi Heleen,
Volgens ons systeem heb je eerder wel verbinding kunnen maken met internet op je mobiel via ons netwerk. Ik vermoed dat er meerdere toegangspunten in je toestel staan. Ik raad je daarom aan 'ja' te sms-en naar 1300. Vervolgens moet je de instellingen opslaan. Daarna het toestel uit/aan zetten. Kan je controleren of dit werkt?
Groetjes,
Alex
Volgens ons systeem heb je eerder wel verbinding kunnen maken met internet op je mobiel via ons netwerk. Ik vermoed dat er meerdere toegangspunten in je toestel staan. Ik raad je daarom aan 'ja' te sms-en naar 1300. Vervolgens moet je de instellingen opslaan. Daarna het toestel uit/aan zetten. Kan je controleren of dit werkt?
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.