Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.
Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.
Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Bladzijde 5 / 15
Sms naar 1300 werkt niet op een Samsung Galaxy s2..........ta
hallo,
ik ben al vanaf 24mei 2012 bezig met mijn internetbundel. meedere malen geprobeert te activeren zonder enig succes.
als ik naar de kpn site ga voor de handmatige internet instellingen, lees ik andere instellingen als vermeld door het symio team.
mijn internet verbruik gaat van mij beltegoed af. Maar het gekke is.. ik heb van de 200MB nog 166MB over dus je zal moeten denken dat mijn bundel gewoon werkt.
maar waarom heb ik dan geen 3G netwerk als mijn beltegoed op is?? ik heb toch een MAANDbundel?
Ik ben al 30euro kwijt deze maand aan beltegoed plus internet./......
Ik word er gek van!!! klantenservice schiet ook niet op.. lange wachttijden en als ik mail duurt het ook heel lang voor ik een antw heb, dus nu op deze manier..
HELP MIJ !!!!!!
dank.
ik ben al vanaf 24mei 2012 bezig met mijn internetbundel. meedere malen geprobeert te activeren zonder enig succes.
als ik naar de kpn site ga voor de handmatige internet instellingen, lees ik andere instellingen als vermeld door het symio team.
mijn internet verbruik gaat van mij beltegoed af. Maar het gekke is.. ik heb van de 200MB nog 166MB over dus je zal moeten denken dat mijn bundel gewoon werkt.
maar waarom heb ik dan geen 3G netwerk als mijn beltegoed op is?? ik heb toch een MAANDbundel?
Ik ben al 30euro kwijt deze maand aan beltegoed plus internet./......
Ik word er gek van!!! klantenservice schiet ook niet op.. lange wachttijden en als ik mail duurt het ook heel lang voor ik een antw heb, dus nu op deze manier..
HELP MIJ !!!!!!
dank.
hallo,
ik ben al vanaf 24mei 2012 bezig met mijn internetbundel. meedere malen geprobeert te activeren zonder enig succes.
als ik naar de kpn site ga voor de handmatige internet instellingen, lees ik andere instellingen als vermeld door het symio team.
mijn internet verbruik gaat van mij beltegoed af. Maar het gekke is.. ik heb van de 200MB nog 166MB over dus je zal moeten denken dat mijn bundel gewoon werkt.
maar waarom heb ik dan geen 3G netwerk als mijn beltegoed op is?? ik heb toch een MAANDbundel?
Ik ben al 30euro kwijt deze maand aan beltegoed plus internet./......
Ik word er gek van!!! klantenservice schiet ook niet op.. lange wachttijden en als ik mail duurt het ook heel lang voor ik een antw heb, dus nu op deze manier..
HELP MIJ !!!!!!
dank.
ohja, ik heb naar 1300 Ja gesmst, het antwoord terug was : Helaas is het niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met custumer support. /simyo
ik heb een iphone 3GS
Hoi hans56 en muriel zoe,
Volgens onze gegevens hebben jullie beide inmiddels gebruik kunnen maken van internet op jullie mobiel. Voor jullie beide toesetellen (IOS en Android besturingssysteem) is het niet mogelijk om een configuratie sms te ontvangen. Hoe hebben jullie het uiteindelijk op kunnen lossen?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens hebben jullie beide inmiddels gebruik kunnen maken van internet op jullie mobiel. Voor jullie beide toesetellen (IOS en Android besturingssysteem) is het niet mogelijk om een configuratie sms te ontvangen. Hoe hebben jullie het uiteindelijk op kunnen lossen?
Groetjes,
Alex
Ik ben onlangs overgestapt op een HP Palm Pre 2. Heel mooi dat WebOS. Ik wil nu Internet activeren en dit gaat niet lukken. Geen SMSjes, Simyo geeft als reactie op "ja" naar 1300: telefoon niet ondersteund, en dan houdt het op. KPN geeft geen info en handmatig weet ik het ook niet. Kan iemand helpen?
Hoi wilma,
Volgens onze gegevens staat de optie internet netwerktechnisch goed in ons systeem. Het besturingssysteem van de Hp is voor mij echter onbekend. M.a.w. hoe je de internet instellingen moet invoeren is voor mij niet bekend. Wellicht dat iemand anders je hiermee kan helpen.
Het is in ieder geval van belang dat je het juiste toegangspunt/apn invoert op je telefoon. Dit moet internet zijn.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens staat de optie internet netwerktechnisch goed in ons systeem. Het besturingssysteem van de Hp is voor mij echter onbekend. M.a.w. hoe je de internet instellingen moet invoeren is voor mij niet bekend. Wellicht dat iemand anders je hiermee kan helpen.
Het is in ieder geval van belang dat je het juiste toegangspunt/apn invoert op je telefoon. Dit moet internet zijn.
Groetjes,
Alex
Hoi wilma,
Volgens onze gegevens staat de optie internet netwerktechnisch goed in ons systeem. Het besturingssysteem van de Hp is voor mij echter onbekend. M.a.w. hoe je de internet instellingen moet invoeren is voor mij niet bekend. Wellicht dat iemand anders je hiermee kan helpen.
Het is in ieder geval van belang dat je het juiste toegangspunt/apn invoert op je telefoon. Dit moet internet zijn.
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
bedankt voor jouw reactie. Dit ter informatie - misschien handig voor andere gebruikers van de Pam Pre 2 - heb ik alleen het netwerk op 3G gezet en data roaming aan. En na ong. 30 minuten (geen SMS-jes gekregen - verscheen 3G rechts bovenin het scherm na een reboot et voila: Internet. De combinatie WebOS en Simyo werkt dus (bijna) intuitief...:-)
Bedankt!
Wilma,
Goed om te horen dat het werkt. En bedankt voor je uitleg.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat het werkt. En bedankt voor je uitleg.
Groetjes,
Alex
Ik zou het niet doen! Voordat je het weet betaal je opeens gigantisch hoge rekeningen!
Hallo
Heb sinds gisteren een abbo van simyo met vaak internet maar krijg hem niet op de foon (Iphone 4s)
Heb al JA naar 1300 gestuurt maar kreeg als antwoord deze telefoon kunnen wij niet confrigeren :S
En bij instellingen staan apn gebruikersnaam en ww verreist
Snap er niks meer van ppff
Dus AUB HELP
Gr Channie
Heb sinds gisteren een abbo van simyo met vaak internet maar krijg hem niet op de foon (Iphone 4s)
Heb al JA naar 1300 gestuurt maar kreeg als antwoord deze telefoon kunnen wij niet confrigeren :S
En bij instellingen staan apn gebruikersnaam en ww verreist
Snap er niks meer van ppff
Dus AUB HELP
Gr Channie
Hoi channie,
Je kunt het best een kijkje nemen in dit topic . Hier staat uitgelegd wat je moet instellen om het internet werkend te krijgen op een Iphone 4s. Overigens heb je volgens onze systeem sinds gisteren wel verbinding kunnen maken met internet. Is je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Alex
Je kunt het best een kijkje nemen in dit topic . Hier staat uitgelegd wat je moet instellen om het internet werkend te krijgen op een Iphone 4s. Overigens heb je volgens onze systeem sinds gisteren wel verbinding kunnen maken met internet. Is je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Alex
Ik heb een maandbundel voor mobiel internet maar krijg geen internet wel een bericht van nr.1300 dat mijn toestel niet geconf. kan worden.
Mijn toestel is bij de aldi aangeschaft en is een Wolfgang AT-AS43D met Android 2.3.6 , wat moet ik doen ???
Mijn toestel is bij de aldi aangeschaft en is een Wolfgang AT-AS43D met Android 2.3.6 , wat moet ik doen ???
Beste savornin,
Hieronder de juiste internet instellingen voor je toestel:
- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet
Groetjes,
Arie
Hieronder de juiste internet instellingen voor je toestel:
- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet
Groetjes,
Arie
beste mensen van simyo
ik heb een bb curve en heb sinds vandaag een simkaart van jullie binnen mr net zoals iedereen krijg ik internet ook niet voor mekaar
mijn vraag is dus ook of jullie me kunnen helpen
ik heb een bb internet in me pakket dus daar kan het niet aan liggen
ik wordt helemaal gek dat het niet lukt
ik heb een bb curve en heb sinds vandaag een simkaart van jullie binnen mr net zoals iedereen krijg ik internet ook niet voor mekaar
mijn vraag is dus ook of jullie me kunnen helpen
ik heb een bb internet in me pakket dus daar kan het niet aan liggen
ik wordt helemaal gek dat het niet lukt
Welkom op het forum infraredhead,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet via ons netwerk. Is je probleem inmiddels opgelost?
Groetjes,
Simyo
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet via ons netwerk. Is je probleem inmiddels opgelost?
Groetjes,
Simyo
uhhhh nee.....
na meermale contact te hebben gehad met jullie klanteservice snap ik er helemaal niks meer van
2 juli
contact gehad met jullie klanteservice vanwege het geen blackberry internet hebben maar er wel hele hoge kosten werden berekend
en werd mij verteld dat het kon kloppen want er was een storing bij jullie en de kosten zouden teruggedraaid worden
maar half 6 zou alles opgelost zijn.
ik half 6
hal7
half8
elke keer mijn tel opnieuw opgestart zoals werd verteld maar geen blackberry internet
4 juli
nog keer gebeld met jullie klanteservice en dit keer werd mij verteld dat jullie mijn blackberry service waren vergeten aan te melden maar dit was nu geregeld en ik moest een 30 min wachten en dan mijn tel opnieuw opstarten.
ik 30 min gewacht
1 uur
2 uur
maar weer geen blackberry internet
4 juli
weer gebeld met jullie klanteservice en dit keer werd mij verteld dat jullie te maken hebben met een vertraging in het systeem en mij niet konden vertellen wanneer dit opgelost was want de oorzaak was nog niet gevonden
maar 24 uur later moet het echt wel opgelost zijn
dus vandaag weer mijn tel meerdere malen opnieuw opgestart (10 min bij bb) en weer geen internet
en nu zeg jij alex dat ik wel gebruik ervan heb gemaakt en of ik het probleem nog steeds heb
ja dus......
ik kan nog steeds niet pingen,bbm gebruiken,email instellen,of elke vorm van blackberry internet gebruiken
in instellingen staat ook dat blackberry service geen verbinding heeft
maar het gekke vind ik nog dat jij helemaal niet over een storing begint.
maar schijnbaar een standaard antwoord geeft wat als je terugleest heel veel mensen als antwoord krijgen.
dus met andere woorden me bb internet doet het nog niet en nu??????
morgen loopt me 7 dagen annuleringstermijn af dus zit er zeer aan te denken om hier gebruik van te maken.
en een klacht in te dienen want 4x contact en 4x niet goed geholpen uiteindelijk en 4x een ander verhaal dat klopt niet
en dan eind van de maand zeker wel gewoon me rekening moeten betalen
sorry maar begin gewoon echt beetje boos te worden en te balen van simyo
na meermale contact te hebben gehad met jullie klanteservice snap ik er helemaal niks meer van
2 juli
contact gehad met jullie klanteservice vanwege het geen blackberry internet hebben maar er wel hele hoge kosten werden berekend
en werd mij verteld dat het kon kloppen want er was een storing bij jullie en de kosten zouden teruggedraaid worden
maar half 6 zou alles opgelost zijn.
ik half 6
hal7
half8
elke keer mijn tel opnieuw opgestart zoals werd verteld maar geen blackberry internet
4 juli
nog keer gebeld met jullie klanteservice en dit keer werd mij verteld dat jullie mijn blackberry service waren vergeten aan te melden maar dit was nu geregeld en ik moest een 30 min wachten en dan mijn tel opnieuw opstarten.
ik 30 min gewacht
1 uur
2 uur
maar weer geen blackberry internet
4 juli
weer gebeld met jullie klanteservice en dit keer werd mij verteld dat jullie te maken hebben met een vertraging in het systeem en mij niet konden vertellen wanneer dit opgelost was want de oorzaak was nog niet gevonden
maar 24 uur later moet het echt wel opgelost zijn
dus vandaag weer mijn tel meerdere malen opnieuw opgestart (10 min bij bb) en weer geen internet
en nu zeg jij alex dat ik wel gebruik ervan heb gemaakt en of ik het probleem nog steeds heb
ja dus......
ik kan nog steeds niet pingen,bbm gebruiken,email instellen,of elke vorm van blackberry internet gebruiken
in instellingen staat ook dat blackberry service geen verbinding heeft
maar het gekke vind ik nog dat jij helemaal niet over een storing begint.
maar schijnbaar een standaard antwoord geeft wat als je terugleest heel veel mensen als antwoord krijgen.
dus met andere woorden me bb internet doet het nog niet en nu??????
morgen loopt me 7 dagen annuleringstermijn af dus zit er zeer aan te denken om hier gebruik van te maken.
en een klacht in te dienen want 4x contact en 4x niet goed geholpen uiteindelijk en 4x een ander verhaal dat klopt niet
en dan eind van de maand zeker wel gewoon me rekening moeten betalen
sorry maar begin gewoon echt beetje boos te worden en te balen van simyo
en prompt doet ie het!!!!!
komt een beetje over alsof je dit soort berichtjes moet schrijven voordat je internet het doet.
maar al met al gaan we nu eens kijken hoe simyo bevalt iig hebben jullie een hoop in te halen voordat ik weer tevreden ben over jullie.
komt een beetje over alsof je dit soort berichtjes moet schrijven voordat je internet het doet.
maar al met al gaan we nu eens kijken hoe simyo bevalt iig hebben jullie een hoop in te halen voordat ik weer tevreden ben over jullie.
komt een beetje over alsof je dit soort berichtjes moet schrijven voordat je internet het doet.
maar al met al gaan we nu eens kijken hoe simyo bevalt iig hebben jullie een hoop in te halen voordat ik weer tevreden ben over jullie.
Hoi infraredhead,
Jammer dat je er zo over denkt en mijn excuses als ik die indruk bij je heb achter gelaten. Ik kon aan je aansluiting zien dat je kon internetten. Ik ben niet vanuit gegaan dat ook alles werkte. Vandaar ook mijn vraag aan het einde van mijn reactie. In ieder geval goed om te horen dat het nu helemaal werkt. De verbruikskosten zoals deze nu op je persoonlijke pagina staan, zijn overigens onterecht en zullen niet in rekening worden gebracht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik heb een HTC S620 met windows mobile 5.0 en ik moet handmatig mijn internet instellingen inregelen (SMS 1300 werkt niet). Hoe moet ik dit doen?
Welkom op het forum Andrés,
Je kunt de internet instellingen voor de HTC S620 handmatig instellen. Hieronder staat stap voor stap aangegeven wat je moet invoeren.
- Kies Start
- Kies Instellingen
- Kies tab Verbindingen en kies Verbindingen
- Onder Mijn ISP kies Een nieuwe modemverbinding toevoegen
- Bij Voer een naam in voor de verbinding voer Mobiel Internet in
- Bij Kies een modem selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
- Kies Volgende
- Bij Naam toegangspunt voer internet in
- Kies Volgende
- Bij Gebruikersnaam voer niets in
- Bij Wachtwoord voer niets in
- Kies Voltooien
- Onder Mijn ISP kies Bestaande verbindingen beheren
- Verwijder eventuele verbindingen, anders dan Mobiel Internet
- Kies Mobiel Internet en stip deze aan
- Kies OK
- Keer terug naar het Startscherm
- Startscherm
- Zet de HTC TyTN uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren
Kan je laten weten of het is gelukt?
Groetjes,
Alex
Je kunt de internet instellingen voor de HTC S620 handmatig instellen. Hieronder staat stap voor stap aangegeven wat je moet invoeren.
- Kies Start
- Kies Instellingen
- Kies tab Verbindingen en kies Verbindingen
- Onder Mijn ISP kies Een nieuwe modemverbinding toevoegen
- Bij Voer een naam in voor de verbinding voer Mobiel Internet in
- Bij Kies een modem selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
- Kies Volgende
- Bij Naam toegangspunt voer internet in
- Kies Volgende
- Bij Gebruikersnaam voer niets in
- Bij Wachtwoord voer niets in
- Kies Voltooien
- Onder Mijn ISP kies Bestaande verbindingen beheren
- Verwijder eventuele verbindingen, anders dan Mobiel Internet
- Kies Mobiel Internet en stip deze aan
- Kies OK
- Keer terug naar het Startscherm
- Startscherm
- Zet de HTC TyTN uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren
Kan je laten weten of het is gelukt?
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Ik kom niet verder dan punt 3. Onder tab Verbindingen kan ik namelijk geen verbindingen kiezen. Mogelijk komt dit doordat ik windows mobile 5 heb ipv 6
groet,
André
Ik kom niet verder dan punt 3. Onder tab Verbindingen kan ik namelijk geen verbindingen kiezen. Mogelijk komt dit doordat ik windows mobile 5 heb ipv 6
groet,
André
Ik kom niet verder dan punt 3. Onder tab Verbindingen kan ik namelijk geen verbindingen kiezen. Mogelijk komt dit doordat ik windows mobile 5 heb ipv 6
groet,
André
Hoi André,
Dit zijn de instellingen voor Windows mobile 5.0. Het tabblad verbindingen is dacht ik op de meeste Windows Mobile telefoons terug te vinden. Wat zegt je gebruiks aanwijzing?
Groetjes,
Alex
Het is mij gelukt. Werkwijze:
- start
- instellingen
- verbindingen
- gprs
- menu
- toevoegen
- beschrijving: b.v. Simyo
- maakt verbinding met: internet
- Toegangspunt: Internet
- Gereed
De verbinding is vervolgens niet zo geweldig snel, maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
groet,
André
- start
- instellingen
- verbindingen
- gprs
- menu
- toevoegen
- beschrijving: b.v. Simyo
- maakt verbinding met: internet
- Toegangspunt: Internet
- Gereed
De verbinding is vervolgens niet zo geweldig snel, maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
groet,
André
In ieder geval goed om te horen dat het werkt André. Ook bedankt dat je nog even hebt aangegeven hoe je de instellingen hebt ingesteld. Snelheid kan inderdaad ook plaats en toestel gebonden zijn.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Hallo,
Jij bij mij ook alle instellingen ontvangen en al de helft ingeleverd aan Mb's maar tijdens mijn busritjes GEEN internet.....Wat doe ik niet goed?? Wifi gaat overal prima....
AJ
Jij bij mij ook alle instellingen ontvangen en al de helft ingeleverd aan Mb's maar tijdens mijn busritjes GEEN internet.....Wat doe ik niet goed?? Wifi gaat overal prima....
AJ
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.