Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.
Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.
Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Bladzijde 4 / 15
hallo ik heb ook ploblemen met de 3 g verbinding ik ben bij casema.nl en t mobille nooit ploblemen gehad
ik een maand internet in zou 4 berichten ontvangen maar niks
wat moet ik ermee
joop
ik een maand internet in zou 4 berichten ontvangen maar niks
wat moet ik ermee
joop
Dag Niels,
Heb je toevallig ook een handleiding hoe je een Blackberry moet instellen? Bij voorbaat dank!
Heb je toevallig ook een handleiding hoe je een Blackberry moet instellen? Bij voorbaat dank!
Zoals Bibi hierboven aangeeft, kan het automatisch via sms (gratis).
Mocht dit niet lukken, dan moet het handmatig ingesteld worden.
Daar komt binnenkort een korte handleiding met screenshots voor die ik hier op het forum zal posten.
hallo.
Ik heb sinds 1 dag internet op mijn mobiel.
Nu kan ik wel internetten, facebook enz, maar ik kan niet naar mijn gmail.
Ik heb ook het smsje al geprobeert
yvonne
Ik heb sinds 1 dag internet op mijn mobiel.
Nu kan ik wel internetten, facebook enz, maar ik kan niet naar mijn gmail.
Ik heb ook het smsje al geprobeert
yvonne
Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel. Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300. Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Hoi, ik heb wel internet op mijn mob, maar ik kan niet inloggen naar mijn gmail.
yvonne
marita2308 en andere forumgebruikers,
Off topic: Het Simyo forum is bedoeld zodat mensen elkaar kunnen helpen. Het is ook niet verboden om elkaar te corrigeren. Ook wij (moderators) proberen de klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij proberen iedereen binnen 24 uur van een antwoord te voorzien (uitzonderingen zijn feestdagen en het weekend). Als je het idee hebt niet snel of goed genoeg geholpen te worden, ben je vrij om mij of een andere moderator een privé berichtje te sturen. Het gebruik van vele uitroeptekens, andere speciale tekens en/of het bewust weglaten van onkuise taal is ook niet toegestaan. Hier wordt het forum onoverzichtelijk van en haalt het niveau naar beneden.
On topic:
De klantenservice is een gratis telefoonummer en gaat niet van je verbruik af. Je kunt het echter wel zien op je persoonlijke pagina zodat je zelf inzage hebt naar wie je hebt gebeld.
Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in het systeem. Graag hoor ik van je wat voor toestel je gebruikt? Waarschijnlijk gaat het namelijk mis met bepaalde instellingen op je telefoon.
Dag Niels,
Heb je toevallig ook een handleiding hoe je een Blackberry moet instellen? Bij voorbaat dank!
Voor Blackberry internet zijn geen aparte instellingen nodig. Je hoeft hiervoor enkel een Blackberry bundel aan te schaffen.
Hoi, ik heb wel internet op mijn mob, maar ik kan niet inloggen naar mijn gmail.
yvonne
Waarschijnlijk moet je je email nog sychroniseren met je gmail account. Van wat voor toestel maak je gebruik?
Off topic: Het Simyo forum is bedoeld zodat mensen elkaar kunnen helpen. Het is ook niet verboden om elkaar te corrigeren. Ook wij (moderators) proberen de klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij proberen iedereen binnen 24 uur van een antwoord te voorzien (uitzonderingen zijn feestdagen en het weekend). Als je het idee hebt niet snel of goed genoeg geholpen te worden, ben je vrij om mij of een andere moderator een privé berichtje te sturen. Het gebruik van vele uitroeptekens, andere speciale tekens en/of het bewust weglaten van onkuise taal is ook niet toegestaan. Hier wordt het forum onoverzichtelijk van en haalt het niveau naar beneden.
On topic:
De klantenservice is een gratis telefoonummer en gaat niet van je verbruik af. Je kunt het echter wel zien op je persoonlijke pagina zodat je zelf inzage hebt naar wie je hebt gebeld.
Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in het systeem. Graag hoor ik van je wat voor toestel je gebruikt? Waarschijnlijk gaat het namelijk mis met bepaalde instellingen op je telefoon.
Dag Niels,
Heb je toevallig ook een handleiding hoe je een Blackberry moet instellen? Bij voorbaat dank!
Voor Blackberry internet zijn geen aparte instellingen nodig. Je hoeft hiervoor enkel een Blackberry bundel aan te schaffen.
Hoi, ik heb wel internet op mijn mob, maar ik kan niet inloggen naar mijn gmail.
yvonne
Waarschijnlijk moet je je email nog sychroniseren met je gmail account. Van wat voor toestel maak je gebruik?
marita2308 en andere forumgebruikers, Off topic: Het Simyo forum is bedoeld zodat mensen elkaar kunnen helpen. Het is ook niet verboden om elkaar te corrigeren. Ook wij (moderators) proberen de klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij proberen iedereen binnen 24 uur van een antwoord te voorzien (uitzonderingen zijn feestdagen en het weekend). Als je het idee hebt niet snel of goed genoeg geholpen te worden, ben je vrij om mij of een andere moderator een privé berichtje te sturen. Het gebruik van vele uitroeptekens, andere speciale tekens en/of het bewust weglaten van onkuise taal is ook niet toegestaan. Hier wordt het forum onoverzichtelijk van en haalt het niveau naar beneden. On topic: De klantenservice is een gratis telefoonummer en gaat niet van je verbruik af. Je kunt het echter wel zien op je persoonlijke pagina zodat je zelf inzage hebt naar wie je hebt gebeld. Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in het systeem. Graag hoor ik van je wat voor toestel je gebruikt? Waarschijnlijk gaat het namelijk mis met bepaalde instellingen op je telefoon.Dag Niels, Heb je toevallig ook een handleiding hoe je een Blackberry moet instellen? Bij voorbaat dank! Voor Blackberry internet zijn geen aparte instellingen nodig. Je hoeft hiervoor enkel een Blackberry bundel aan te schaffen.Hoi, ik heb wel internet op mijn mob, maar ik kan niet inloggen naar mijn gmail. yvonne Waarschijnlijk moet je je email nog sychroniseren met je gmail account. Van wat voor toestel maak je gebruik?
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini pro.
Ik heb echt vanalles al geprobeert
Beste Yvonne62,
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke internetinstellingen je nu hebt staan in het toestel.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Manisha
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke internetinstellingen je nu hebt staan in het toestel.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Manisha
Beste Simyo,
Mijn internet doet het sinds zaterdag niet. Ik heb standaard instellingen en alle simyo instelling te vinden op deze site geprobeerd. Mijn huide instellingen zijn :
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet
Ik heb een Samsung Galaxy s2 I-9100 met ICS 4.03 en heb dringend internet nodig.
Graag zo spoedig mogelijk een reactie,
Vriendelijke Groeten,
Raymond
Mijn internet doet het sinds zaterdag niet. Ik heb standaard instellingen en alle simyo instelling te vinden op deze site geprobeerd. Mijn huide instellingen zijn :
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet
Ik heb een Samsung Galaxy s2 I-9100 met ICS 4.03 en heb dringend internet nodig.
Graag zo spoedig mogelijk een reactie,
Vriendelijke Groeten,
Raymond
Beste Yvonne62, Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke internetinstellingen je nu hebt staan in het toestel. Alvast bedankt. Groetjes, Manisha
Hallo,
Waar kan ik de internetinstellingen vinden op mijn mob.
Sorry. maar ik ben echt een leek in deze wereld van internet op mijn mob.
"Ze" zeggen dat het zo eenvoudig is, maar als je nergens iets van weet, vind ik het moeilijk.
gr Yvonne
Beste Yvonne62, Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke internetinstellingen je nu hebt staan in het toestel. Alvast bedankt. Groetjes, ManishaHallo, Waar kan ik de internetinstellingen vinden op mijn mob. Sorry. maar ik ben echt een leek in deze wereld van internet op mijn mob. "Ze" zeggen dat het zo eenvoudig is, maar als je nergens iets van weet, vind ik het moeilijk. gr Yvonne
Hoi, ik heb toch iets gevonden van internet instellingen
naam - niets
apn - niets
proxy - niets
poort - niets
gebruikersnaam - niets
wachtwoord - - niets
server - niets
mmsc - niets
mms-proxy - niets
mms-poort - niets
mcc - 204
mnc - 08
verificatietype - pap
apn-type - niets
Ik hoop dat je dit bedoelde
yvonne
Hallo krijg ik nog een reactie? Via telefoon zijn jullie ook al niet bereikbaar! Toen ik mn abbonnemenr hier haalde, beloofden jullie goede service, maar hier is niks van waar! Ik ga overstappen en een melding maken van jullie service. Ik wacht al sinds vrijdag op een antwoord-.-
hallo
ik heb sins vandaag ook een simyo abbonement.
maar als ik een sms stuur ja naar 1300 krijg ik ook dat het helaas niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren.
ik heb een windows phone (Htc Radar)
plz help
ik heb sins vandaag ook een simyo abbonement.
maar als ik een sms stuur ja naar 1300 krijg ik ook dat het helaas niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren.
ik heb een windows phone (Htc Radar)
plz help
ik heb sins vandaag ook een simyo abbonement.
maar als ik een sms stuur ja naar 1300 krijg ik ook dat het helaas niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren.
ik heb een windows phone (Htc Radar)
plz help
laat maar het werkt ik heb na paar uurtjes in eens wel internet misschien gewoon effe wachten maar als nog zal het wel slim zijn om een confugureren uitleg te maken voor windows phone.
Beste Andrewmk,
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen. Voor je toesteltype is het nog niet mogelijk om de instellingen automatisch te configureren, wij werken eraan om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.
Groetjes,
Manisha
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen. Voor je toesteltype is het nog niet mogelijk om de instellingen automatisch te configureren, wij werken eraan om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.
Groetjes,
Manisha
Beste Ray05,
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Wij verzoeken je om in plaats van internet bij de APN basicinternet in te voeren. Vervolgens kun je het toestel uitzetten en na een kwartier opnieuw proberen verbinding te maken met het internet.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Wij verzoeken je om in plaats van internet bij de APN basicinternet in te voeren. Vervolgens kun je het toestel uitzetten en na een kwartier opnieuw proberen verbinding te maken met het internet.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Ook een hele leuke. Sinds een paar weken overgestapt naar SImYo. Ging allemaal prima. Internet werkte ook perfect. Echter sinds gisterenmiddag heb ik geen internet. En dan bedoel ik alles wat over poort 80 gaat. Ik ontvang wel Whatsap, gmail en facebook notificaties. Alleen doet nu.nl het niet als ik deze open in de browser (lege pagina).
Instellingen aangepast maar krijg het niet aan de praat. Ik heb een Samsung Galaxy S met Android 4.03. Deze heeft afgelopen maanden perfect samen gewerkt met Vodafone. Heb ook al mail gestuurd naar support, maar heb alleen 2 smsjes gehad voor de internet instellingen, maar heeft niet gewerkt bij me. Als ik een mail stuur naar 1300 met JA erin krijg ik melding dat mijn telefoonnr niet bekend is.
Lijkt wel alsof dus poort 80 afgesloten is voor me. Hoe dit op te lossen?
Gr,
Michiel
Instellingen aangepast maar krijg het niet aan de praat. Ik heb een Samsung Galaxy S met Android 4.03. Deze heeft afgelopen maanden perfect samen gewerkt met Vodafone. Heb ook al mail gestuurd naar support, maar heb alleen 2 smsjes gehad voor de internet instellingen, maar heeft niet gewerkt bij me. Als ik een mail stuur naar 1300 met JA erin krijg ik melding dat mijn telefoonnr niet bekend is.
Lijkt wel alsof dus poort 80 afgesloten is voor me. Hoe dit op te lossen?
Gr,
Michiel
Instellingen aangepast maar krijg het niet aan de praat. Ik heb een Samsung Galaxy S met Android 4.03. Deze heeft afgelopen maanden perfect samen gewerkt met Vodafone. Heb ook al mail gestuurd naar support, maar heb alleen 2 smsjes gehad voor de internet instellingen, maar heeft niet gewerkt bij me. Als ik een mail stuur naar 1300 met JA erin krijg ik melding dat mijn telefoonnr niet bekend is.
Lijkt wel alsof dus poort 80 afgesloten is voor me. Hoe dit op te lossen?
Gr,
Michiel
Ik heb exact hetzelfde probleem op m'n Nokia Lumia 800 (Windows Phone). Alles doet het (Twitter, Good for Enterprise, WhatsApp) behalve als het over poort 80 gaat (Internet Explorer, Marketplace, etc). Hoogst irritant als ik eens een keer geen wifi heb.
Ik zoek me suf naar een oplossing, maar nog niks mogen vinden. APN naam is "Internet", voor de rest niks ingevuld. Het enige wat ik nog kan verzinnen is de laatst geinstalleerde applicatie te verwijderen, misschien dat die iets heeft gedaan wat de boel in de war gooit (onwaarschijnlijk, via wifi werkt alles prima de luxe).
Heeft iemand hiervoor een oorzaak of bij voorkeur een oplossing?
Contact gehad vandaag met servicedesk (1200) en uitgelegd dat ik niks via poort 80 kon krijgen. De rest werkte wel. Uiteindelijk 15 minuten gewacht omdat een techneut er naar gekeken had. Ze hebben iets aangepast (niet verteld wat) en ik moest me mobiel uit en aanzetten. En daarna werkte het weer.
Advies lijkt me dan ook ff te bellen met 1200 om dit voor te leggen!
Advies lijkt me dan ook ff te bellen met 1200 om dit voor te leggen!
Contact gehad vandaag met servicedesk (1200) en uitgelegd dat ik niks via poort 80 kon krijgen. De rest werkte wel. Uiteindelijk 15 minuten gewacht omdat een techneut er naar gekeken had. Ze hebben iets aangepast (niet verteld wat) en ik moest me mobiel uit en aanzetten. En daarna werkte het weer.
Advies lijkt me dan ook ff te bellen met 1200 om dit voor te leggen!
Dank, dat ga ik dan maar es even doen binnenkort.
Hallo simyo,
Ook bij mij werkt het internet niet op mijn telefoon, sinds gister is mijn simkaart geactiveerd en nummer overgezet.
Ik heb een Sony Ericson Xperia mimi. Gister heb ik al een niewe toegangsnaam aangemaakt:: naam 'Simyo' apn 'basicinternet'.
Maar geen internet.
Wat kan ik doen om internet te laten werken?
Ook bij mij werkt het internet niet op mijn telefoon, sinds gister is mijn simkaart geactiveerd en nummer overgezet.
Ik heb een Sony Ericson Xperia mimi. Gister heb ik al een niewe toegangsnaam aangemaakt:: naam 'Simyo' apn 'basicinternet'.
Maar geen internet.
Wat kan ik doen om internet te laten werken?
Beste Mvrm,
Welkom op het Simyo forum!
Onderstaand vindt u de correcte handmatige instellingen voor mobiel internet.
- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet.
Als u niet weet waar u deze instellingen terug kunt vinden in uw toestel, verwijzen wij u door naar http://qelp.kpn.com/. Hier wordt u voor de meeste toestellen stap voor stap naar de juiste instellingen geleid.
Let op: de website wijst u alleen de weg naar de plaats van de instellingen. De instellingen zelf, zoals weergegeven op de website, zijn niet op uw aansluiting van toepassing.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Onderstaand vindt u de correcte handmatige instellingen voor mobiel internet.
- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet.
Als u niet weet waar u deze instellingen terug kunt vinden in uw toestel, verwijzen wij u door naar http://qelp.kpn.com/. Hier wordt u voor de meeste toestellen stap voor stap naar de juiste instellingen geleid.
Let op: de website wijst u alleen de weg naar de plaats van de instellingen. De instellingen zelf, zoals weergegeven op de website, zijn niet op uw aansluiting van toepassing.
Groetjes,
Manisha
Hoi!
Ik heb net internet aangeschaft via simyo, wat direct zou moeten werken. Dit werkt echter niet op mijn nokia C2-03 dual sim. Ik heb hier maar 1 simkaart in dus hier zou het niet aan moeten liggen.
Ook heb ik 1300 al gesmst, maar daar wordt aangegeven dat dit op mijn mobiele telefoon niet automatisch geinstalleerd kan worden.
Kan iemand me verder helpen?
Groetjes Jessica
Ik heb net internet aangeschaft via simyo, wat direct zou moeten werken. Dit werkt echter niet op mijn nokia C2-03 dual sim. Ik heb hier maar 1 simkaart in dus hier zou het niet aan moeten liggen.
Ook heb ik 1300 al gesmst, maar daar wordt aangegeven dat dit op mijn mobiele telefoon niet automatisch geinstalleerd kan worden.
Kan iemand me verder helpen?
Groetjes Jessica
Hallo,
vandaag heb ik mijn simyo kaartje in mijn telefoon gestopt omdat het nummerbehoud
vandaag is overgezet. Ik heb via mijn simyo het internet aangezet. Ook heb ik via http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/htc/a3333-wildfire/internet/handmatig-instellen de instellingen op mijn htc wildfire ingesteld. Ik heb alle instructies gevolgd en nog heb ik geen internet op mijn mobiel. Ook krijg ik als ik naar 1300 ja stuur dat ze niet met mijn telefoon kunnen configureren. Ik zou echt niet weten hoe ik verder moet. Wie wilt mij helpen?
Gr Danique
vandaag heb ik mijn simyo kaartje in mijn telefoon gestopt omdat het nummerbehoud
vandaag is overgezet. Ik heb via mijn simyo het internet aangezet. Ook heb ik via http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/htc/a3333-wildfire/internet/handmatig-instellen de instellingen op mijn htc wildfire ingesteld. Ik heb alle instructies gevolgd en nog heb ik geen internet op mijn mobiel. Ook krijg ik als ik naar 1300 ja stuur dat ze niet met mijn telefoon kunnen configureren. Ik zou echt niet weten hoe ik verder moet. Wie wilt mij helpen?
Gr Danique
goededag
Heb samsung galaxy s2,heb de 17 stappen voor internet doorlopen,maar krijg geen internet verbinding.graag advies.
hans
Heb samsung galaxy s2,heb de 17 stappen voor internet doorlopen,maar krijg geen internet verbinding.graag advies.
hans
hallo
Heb een Samsung galaxy s2 krijg er geen internet op,bundel staat aan.
graag advies.....ta
Heb een Samsung galaxy s2 krijg er geen internet op,bundel staat aan.
graag advies.....ta
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.