Skip to main content

.

Als nieuwe klant van Simyo ontvang je een sms met afzender 1300 met de juiste instelleingen voor internet op je mobiel.



Heb je deze sms niet ontvangen of verwijderd? Stuur dan een sms met de tekst Ja naar 1300.



Je ontvangt binnen enkele minuten twee smsjes met daarin de juiste instellingen.Accepteer deze instellingen als je toestel daarom vraagt en je kunt internetten op je mobiel!
Ik heb nu een hard reset gedaan van de telefoon en nogmaals de handleidingen gevolgd. Helaas, het internet werkt nog steeds niet. Ik krijg er ondertussen grijze haren van.. Hoe kan het zo lastig zijn?? :(



Groet,

Johan
Hoi LaurensH en AJB,



Netwerk technisch staat alles goed. Ik heb jullie aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Als het nog niet werkt, raad ik jullie aan om langs een telefoonwinkel te gaan. Het zou namelijk aan de instellingen op het toestel moeten liggen. Wellicht dat ze daar kunnen zien wat er niet goed staat ingesteld.



@Claudia77. Goed om te weten dat het nu werkt.



Groetjes,



Alex
Hoi LaurensH en AJB,



Netwerk technisch staat alles goed. Ik heb jullie aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Als het nog niet werkt, raad ik jullie aan om langs een telefoonwinkel te gaan. Het zou namelijk aan de instellingen op het toestel moeten liggen. Wellicht dat ze daar kunnen zien wat er niet goed staat ingesteld.



@Claudia77. Goed om te weten dat het nu werkt.



Groetjes,



Alex





Dag Alex, dank je voor de hulp. Ik zal nog eens wat pogingen wagen. Kan ik dit anders bij een KPN winkel laten controleren?

Vriendelijke groet,

Johan
Hoi LaurensH en AJB,



Netwerk technisch staat alles goed. Ik heb jullie aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Als het nog niet werkt, raad ik jullie aan om langs een telefoonwinkel te gaan. Het zou namelijk aan de instellingen op het toestel moeten liggen. Wellicht dat ze daar kunnen zien wat er niet goed staat ingesteld.



@Claudia77. Goed om te weten dat het nu werkt.



Groetjes,



Alex





Dag Alex, dank je voor de hulp. Ik zal nog eens wat pogingen wagen. Kan ik dit anders bij een KPN winkel laten controleren?

Vriendelijke groet,

Johan





Heb zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en nu werkt 3G! Eindelijk!

Was al eerder vandaag naar een KPN winkel geweest en daar konden zij mij niet helpen. 

Dus je moet het echt met dit forum doen, of hopen dat je eindelijk na 3x proberen de klantenservice te pakken krijgt. 

Hopelijk ondervind ik de rest van mijn simyo tijd geen problemen want het duurt mij soms iets te lang en er is vaak onduidelijke service hier! 
Bij mij werkt het nu ook opeens! Een laatste keer de automatische instellingen ingeladen en hoppa, hij werkt opeens!
Heb zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en nu werkt 3G! Eindelijk!

Was al eerder vandaag naar een KPN winkel geweest en daar konden zij mij niet helpen.

Dus je moet het echt met dit forum doen, of hopen dat je eindelijk na 3x proberen de klantenservice te pakken krijgt.

Hopelijk ondervind ik de rest van mijn simyo tijd geen problemen want het duurt mij soms iets te lang en er is vaak onduidelijke service hier!




Bij mij werkt het nu ook opeens! Een laatste keer de automatische instellingen ingeladen en hoppa, hij werkt opeens!



Goed om te lezen dat het nu werkt laurensH en AJB.



@laurensH. Kan je aangeven wat je precies onduidelijk vind?



Groetjes,



Alex
ik heb een SMS gestuurd naar 1300 met de internetinstellingen voor mijn mobiel.Werkt echter nog steeds niet...

mijn toestel is een LG 400 E3. Ligt het wellicht daaraan?
Heb zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en nu werkt 3G! Eindelijk!

Was al eerder vandaag naar een KPN winkel geweest en daar konden zij mij niet helpen. 

Dus je moet het echt met dit forum doen, of hopen dat je eindelijk na 3x proberen de klantenservice te pakken krijgt. 

Hopelijk ondervind ik de rest van mijn simyo tijd geen problemen want het duurt mij soms iets te lang en er is vaak onduidelijke service hier! 






Hoi Laurens,



met welke instellingen is dit jou nu gelukt? Heb zelf een iphone4, maar krijg internet/3G niet aan de gang. Misschien dat jouw instellingen werken?



Alvast dank!



Groet Rob
Na nogmaals het opnieuw opstellen van de mobiele data instellingen, opnieuw opstarten werkt eindelijk het internet/3G....
Beste Simyo.

Helaas is alle hulp totnutoe vergeefs.

Ik begrijp dat niet alle telefoons direct bekend zijn.



Het doorverwijzen naar een telefoonwinkel is echter niet de ultieme servicekwaliteit.

Ik mag van Simyo wel verwachten dat, als ze het zelf niet weten, ze uit-/doorzoeken waar of bij wie ik in NL voor mijn Star N800/N8000 terecht kan.



Mag ik van iedereenin dit forum vragen om mij aan de juiste info te helpen.

Mijn dank is groot
Na nogmaals het opnieuw opstellen van de mobiele data instellingen, opnieuw opstarten werkt eindelijk het internet/3G....



Goed om te weten dat het werkt. Bedankt voor het doorgeven.



Beste Simyo.

Helaas is alle hulp totnutoe vergeefs.

Ik begrijp dat niet alle telefoons direct bekend zijn.



Het doorverwijzen naar een telefoonwinkel is echter niet de ultieme servicekwaliteit.

Ik mag van Simyo wel verwachten dat, als ze het zelf niet weten, ze uit-/doorzoeken waar of bij wie ik in NL voor mijn Star N800/N8000 terecht kan.



Mag ik van iedereenin dit forum vragen om mij aan de juiste info te helpen.

Mijn dank is groot




Hoi atfee,



Wij kunnen op afstand helaas niets wijzigen aan de instellingen van je toestel. Vandaar het advies om naar een telefoonwinkel te gaan. Je zou ook contact op kunnen nemen met Samsung (is het een Samung?) of Android, maar ook dan kom je niet bij een fysiek aanspreekpunt uit denk ik.



Groetjes,



Alex
Hallo. Ik krijg mijn internet niet ingesteld op mijn telefoon. Ik heb een Samsung galaxy ace plus en mijn telefoonnummer is . Zouden jullie me kunnen helpen? Ik heb mijn precairder overgezet naar een sim only abonnement. Groetjes Bas
Hallo. Ik krijg mijn internet niet ingesteld op mijn telefoon. Ik heb een Samsung galaxy ace plus en mijn telefoonnummer is . Zouden jullie me kunnen helpen? Ik heb mijn precairder overgezet naar een sim only abonnement. Groetjes Bas



Hoi Bassesink,



Welkom op het forum!

Ik heb je een e-mail gestuurd met de instellingen voor je toestel.
Het zal wel een domme vraag zijn maar waar vind ik het e-mail adres van mijn telefoon?
Het zal wel een domme vraag zijn maar waar vind ik het e-mail adres van mijn telefoon?





Geen vraag is te dom!

Je telefoon heeft geen eigen mailadres. Deze zal je zelf moeten maken/toevoegen in je telefoon.



Groeten MRF NL
Het zal wel een domme vraag zijn maar waar vind ik het e-mail adres van mijn telefoon?



Hoi Twuif,



Zoals MRF Nl is geen enkele vraag een domme vraag. Je telefoon heeft geen e-mail adres en deze dien je zelf dan in te stellen.



@ MRF Nl bedankt voor je reactie.
Ik heb een Samsung Galaxy S1.

Sinds 17 januari ben ik overgestapt op Simyo. In het begin werkte mijn 500MB bundel wel en kon ik overal op internet. Nu ineens werkt die niet meer en staat dus niet aan. 

Heb jullie ook al via Twitter proberen te bereiken maar ook niet gelukt. 

Hoe kan het dat mijn internet ineens niet meer aanstaat?

Eerst wel en ineens de volgende ochtend geen 3G verbinding meer. 



Als ik kijk bij mijn verbruik heb ik momenteel nog 192 MB over, dus op heb ik het.



Zou U mij please hiermee kunnen helpen?
Ik heb een Samsung Galaxy S1.

Sinds 17 januari ben ik overgestapt op Simyo. In het begin werkte mijn 500MB bundel wel en kon ik overal op internet. Nu ineens werkt die niet meer en staat dus niet aan. 

Heb jullie ook al via Twitter proberen te bereiken maar ook niet gelukt. 

Hoe kan het dat mijn internet ineens niet meer aanstaat?

Eerst wel en ineens de volgende ochtend geen 3G verbinding meer. 



Als ik kijk bij mijn verbruik heb ik momenteel nog 192 MB over, dus op heb ik het.



Zou U mij please hiermee kunnen helpen?




Hoi marcooo19,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens staat alles correct op het netwerk. Hierom wil ik je verzoeken je instellingen na te lopen..



Onderstaand treft u de instellingen van de Samsung Galaxy S.

• Startscherm.

• Kies Toepassingen.

• Kies Instellingen.

• Kies Draadloos en netwerken.

• Kies Mobiele netwerken.

• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

• Kies Namen toegangspunten.

• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN bewerken).

• Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

• Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

• Bij APN, voer internet in.

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

• Scroll naar beneden.

• Bij MCC, voer 204 in.

• Bij MNC, voer 08 in.

• Bij Verificatietype, kies PAP.

• Bij APN-type, kies internet.

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.



Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.



Startpagina instellen



• Kies Internet.

• Kies de menu-toets en kies Meer.

• Kies Instellingen.

• Scroll naar beneden.

• Kies Startpagina instellen.

• Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.

• Keer terug naar het Startscherm.



Startscherm.



Zet de Samsung Galaxy S uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.
Ik heb een Samsung Galaxy S1.

Sinds 17 januari ben ik overgestapt op Simyo. In het begin werkte mijn 500MB bundel wel en kon ik overal op internet. Nu ineens werkt die niet meer en staat dus niet aan. 

Heb jullie ook al via Twitter proberen te bereiken maar ook niet gelukt. 

Hoe kan het dat mijn internet ineens niet meer aanstaat?

Eerst wel en ineens de volgende ochtend geen 3G verbinding meer. 



Als ik kijk bij mijn verbruik heb ik momenteel nog 192 MB over, dus op heb ik het.



Zou U mij please hiermee kunnen helpen?




Hoi marcooo19,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens staat alles correct op het netwerk. Hierom wil ik je verzoeken je instellingen na te lopen..



Onderstaand treft u de instellingen van de Samsung Galaxy S.

• Startscherm.

• Kies Toepassingen.

• Kies Instellingen.

• Kies Draadloos en netwerken.

• Kies Mobiele netwerken.

• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

• Kies Namen toegangspunten.

• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN bewerken).

• Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

• Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

• Bij APN, voer internet in.

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

• Scroll naar beneden.

• Bij MCC, voer 204 in.

• Bij MNC, voer 08 in.

• Bij Verificatietype, kies PAP.

• Bij APN-type, kies internet.

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.



Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.



Startpagina instellen



• Kies Internet.

• Kies de menu-toets en kies Meer.

• Kies Instellingen.

• Scroll naar beneden.

• Kies Startpagina instellen.

• Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.

• Keer terug naar het Startscherm.



Startscherm.



Zet de Samsung Galaxy S uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.





Helemaal top, bedankt! hij doet het weer.
Bedankt voor het doorgeven marcooo19.



Groetjes,



Alex
Ik ben afgelopen weekend mijn mobiel kwijtgeraakt en heb een nieuwe simkaart aangevraagd.

Ik heb tijdelijk een mobieltje geleend van een vriendin (Samsung i5510 Galaxy 551 black QWERTY) maar ik krijg het internet met mijn nieuwe simkaart maar niet aan de praat!

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Meike
Goed,



Nieuwe simkaart binnen en werkend (duurde verschrikkelijk lang).

Vervolgens al het gezeik met het overzetten van mijn nummer (uiteindelijk ook gefixed, dank daarvoor).



Maar dan nu dient het volgende probleem zich aan. Mobiel internet (3g) is op geen enkele manier aan de praat te krijgen.



De volgende dingen geprobeerd:





- Bij instellingen: de mobile data en 3g functie  UIT zetten.

- Bij instellingen: de WiFi  UIT zetten.

- iPhone uitzetten en simkaart verwijderen.

- iPhone aanzetten (zonder simkaart)

- Bij Instellingen; -Algemeen; -Stel Opnieuw In; kiezen voor: Herstel netwerkinstellingen.

Hiermee worden alle netwerkinstelingen op de fabriekswaarden gereset.

Dit neemt enige tijd in beslag; de iPhone wordt automatisch ge-herstart.

- Bij instellingen controleren of WiFi nog steeds UIT staat (anders: uitzetten)

- iPhone uitzetten en simkaart terugplaatsen.

- iPhone opnieuw opstarten.





Werkt niet.



De volgende aangeraden APN'S heb ik geprobeerd:



- portalmmm.nl

- internet (in combinatie met KPN en GPRS (login/pass)

- iphonekpn.nl





Simkaart heb ik meerdere malen verwijderd en opnieuw geplaatst. 

Natuurlijk is zijn mijn mobiele data en mijn 3g ingeschakeld.





Gelieve ontvang ik van iemand de juiste oplossing want ik word hier ontzettend moe van. 



groeten,
Graag vernemen wij je mobiele nummer per privebericht zodat wij dit voor je uit kunnen zoeken. Zou je ook kunnen vermelden van welk toestel je gebruik maakt?





ik heb een htc explorer nummer 0627402008

heb alles ingesteld behalve de startpagina

kan dit niet vinden

graag sms op de telefoon



bvd
Ik ben afgelopen weekend mijn mobiel kwijtgeraakt en heb een nieuwe simkaart aangevraagd.

Ik heb tijdelijk een mobieltje geleend van een vriendin (Samsung i5510 Galaxy 551 black QWERTY) maar ik krijg het internet met mijn nieuwe simkaart maar niet aan de praat!

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Meike




Hoi Meike,



Jouw toestel draait op het Android besturingssyteem. Je kunt daarom het best even in dit topic kijken.



Kan je even laten weten of het is gelukt?



Goed,



Nieuwe simkaart binnen en werkend (duurde verschrikkelijk lang).

Vervolgens al het gezeik met het overzetten van mijn nummer (uiteindelijk ook gefixed, dank daarvoor).



Maar dan nu dient het volgende probleem zich aan. Mobiel internet (3g) is op geen enkele manier aan de praat te krijgen.



De volgende dingen geprobeerd:







Werkt niet.



De volgende aangeraden APN'S heb ik geprobeerd:





Simkaart heb ik meerdere malen verwijderd en opnieuw geplaatst.

Natuurlijk is zijn mijn mobiele data en mijn 3g ingeschakeld.





Gelieve ontvang ik van iemand de juiste oplossing want ik word hier ontzettend moe van.



groeten,




Hoi Silliej,



De instellingen staan goed in ons systeem. Er zou daarom iets niet goed ingesteld moeten staan op je toestel. Welke iPhone heb je precies? Ik raad je in ieder geval aan om alle internet instellingen eerst te verwijderen en daarna de instellingen in te voeren. Zet daarna het toestel uit/aan en het zou moeten werken.



ik heb een htc explorer nummer 0627402008

heb alles ingesteld behalve de startpagina

kan dit niet vinden

graag sms op de telefoon



bvd




Welkom op het forum any88back,



Volgens ons systeem is er verbinding gemaakt met internet. Een startpagina hoef je overigens niet verplicht in te vullen. In dit topic kun je eventueel de juiste instellingen controleren.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex, na de stappen gevolgd te hebben doet mijn internet het nog steeds niet.. Groetjes, Meike