Gisteren kreeg ik ineens een bericht dat mijn bundel voor 80% verbruikt was . Ik gebruik normaal amper iets wat dus ik denk zet mijn telefoon maar uit dit kan niet kloppen. Met dat ik hem uit wilt zetten krijg ik meteen nog 3 sms’jes . Ik ben over de 100% heen en heb voor 323 euro aan internetkosten. En tenslotte dat ik afgesloten ben hierdoor. Dit allemaal binnen een tijdsbestek van minder dan 2 minuten. Ik heb een 12GB bundel en ik zou dan ook voor 13500MB verbruikt hebben in enkele minuten tijd. Als ik het forum goed doorlees krijg ik tips om in je telefoon te kijken wat hier de grote verbruikers zijn. Maar ook hier vind ik nergens grote datavolumes terug. Hoe kan dit en hebben meer mensen hier last van ? Uiteraard ga ik internet afsluiten en kijken naar een provider die gewoon je snelheid verlaagd . 323 euro gaat echt alle perken te buiten.
Hi Sinjo,
ik heb exact hetzelfde probleem (plots een rekening van bijna € 3000,-!).
Simyo/KPN claimt dat het aan he toestel ligt, want zij lezen alleen op afstand je sim kaart uit.
ik ben gisteren helemaal naar Utrecht gereden (80km heen en terug) om mijn iPhone te laten checken bij de beste Apple specialist van Nederland: CARD Services. Het blijkt dat er niets mis is met de hardware van mijn toestel, maar ook dat het ding niet de databom heeft binnengetrokken die Simyo beweert. Ik heb testrapporten meegekregen die dat bewijzen. De specialisten van CARD Services denken dat er iets of iemand meelift op mijn abonnement.
Simyo reageert bij mij niet op mail of app en de belofte dat je wordt teruggebeld is ook nog niet waargemaakt, maar gelukkig reageren ze wel via dit forum.
Ik verwacht vandaag op mijn verhaal een fatsoenlijke reactie.
Houd moed!
Ik ben heel benieuwd naar de overeenkomsten tussen jullie telefoons.
iPhone, Android. Sim of E-sim
Bij mij: iPhone 13 pro
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er hoge kosten zijn gemaakt. Gezien je aangeeft andere topics ook te hebben gelezen wil ik je niet nogmaals voorzien van diezelfde informatie. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.