Ik heb binnen een paar minuten heel veel data verbruikt. met als gevolg een overschrijding van 2,5 GB Hierdoor heb ik 300,- extra kosten gemaakt!
Ik heb geen filmpjes gestreamd of iets dergelijk. Ook mijn telefoon geeft aan dat ik maar een aantal seconden online ben geweest. Erg vreemd.
Ook vreemd dat Simyo zulke extreme bedragen doorberekend! Op zaterdagavond om 22.21 heb ik een melding van 80% gebruikt. Dat zou geen probleem moeten zijn omdat ik dan nog 2,4 GB heb. 0.37 uur kreeg ik de melding dat mijn databundel verbruikt is, ik heb toen gelijk mijn mobiele data uitgeschakeld. Toch heb ik binnen 3 minuten 2,5 GB verbruikt! Dit kost mij nu 300! Dat is toch extreem!!
Ik ben net 15 en kan dit geen eens betalen!
Kan Simyo bewijzen dat ik deze Data ook daadwerkelijk heeft verbruikt?
Het zou goed zijn als Simyo de klanten zou beschermen tegen zulke hoge kosten.