Skip to main content

.

Dag Simyo,

ik heb een internetbundel van 2500mb per maand. Blijkbaar heb ik hier niet genoeg aan en zat ik dus vorige maand flink over mijn bundel heen. Althans de maand daarvoor. Ik zou graag willen weten of er een andere mogelijkheid is at ik meer mb;s krijg in mijn bundel anders ben ik echt genoodzaakt een provider te nemen waarbij ik onbeperkt kan internetten!

Ik ben over het algemeen zeer tevreden met Simyo, dus ik zou het zonde vinden als dit niet kon!

Groetjes
Hallooo? Is daar iemand?
Hoi Rachidje,

Op het forum doen we onze best om binnen een werkdag te reageren en werken we van oud naar nieuw.

Wanneer je nogmaals op je topic reageert, verschuift het topic weer naar beneden in de lijst helaas.

Momenteel is de Internetbundel 2500 onze grootste bundel en is het helaas niet mogelijk om een extra Internetbundel aan te schaffen voor de rest van de maand.

We zijn bij Simyo continu bezig met het verbeteren van onze producten en services, maar helaas zijn er nog geen plannen bekend dat er op de korte termijn verandering komt in de grootte van de bundels die we aanbieden of dat het mogelijk gaat worden om een extra Internetbundel aan te schaffen.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer